ارسال بیش از یک میلیلون لیتر نفت سفید به روستا‌ها
ارسال بیش از یک میلیلون لیتر نفت سفید به روستا‌ها
از نیمه دوم شهریور امسال تاکنون، یک میلیون و ۹۰۰ هزار لیتر نفت سفید در روستا‌های کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، مدیرعامل شرکت پخش فراورده‌های نفتی استان در گفتگو با خبرنگار صدا و سیما گفت: توزیع نفت سفید براساس کارت‌های بانکی سرپرستان خانوار انجام می‌شود.
سالار خشایی افزود: یک میلیون و ۹۰۰ هزار لیتر نفت سفید امسال با همکاری تعاون روستایی و امور عشایری استان توزیع شده است.
وی ادامه داد: به علت مسدود شدن برخی روستا‌های سخت گذر با بارش های پاییزی سهمیه یک ساله آن‌ها در کارت بانکی سرپرستان خانوار ذهیره می شود.
مدیرعامل شرکت پخش فراورده‌های نفتی استان افزود: ارسال نفت سفید هم برای این خانوارها به صورت اعتباری است و فروشندگان نفت سفید هیچ گونه وجهی تا پایان سال پرداخت نمی‌کنند.
وی با بیان اینکه سهمیه نفت روستا‌هایی که سخت گذر نیستند به صورت ماهیانه ذخیره می‌شود، گفت: سهمیه خانوار‌های یک تا چهار نفره ماهانه ۲۰۰ لیتر و ببیش از پنج نفر ۴۴۰ لیتر ذخیره می‌شود.
خشایی اضافه کرد: در رابطه با تامین و توزیع نفت سفید هیچ مشکلی نداریم و ارسال فرآورده نفتی در استان به صورت روزانه خواهد بود.
وی از دهیاران و تعاونی ها در روستاهها خواست هر چه سریعتر نسبت به تامین سوخت اقدام کنند تا ارسال نفت سفید برای آنها هر چه سریعتر انجام شود.
مدیرعامل شرکت پخش فراورده‌های نفتی استان با بیان اینکه ۱۳۷ عامل فروش نفت سفید شناسنامه دار در استان وجود دارد گفت: عاملان توزیع نفت جمعیتی بالغ بر ۲۴ هزار خانوار را که بدون گاز طبیعی هستند را پوشش می‌دهند.
انتهای پیام /
  • نویسنده : مالک آهنگ