اختصاص ۱۳ هزار میلیارد تومان در سفر دولت به زیرساخت‌های کهگیلویه و بویراحمد
اختصاص ۱۳ هزار میلیارد تومان در سفر دولت به زیرساخت‌های کهگیلویه و بویراحمد
استاندار کهگیلویه وبویراحمد از اختصاص ۱۳ هزار میلیارد و ۳۰۷ میلیون تومان در دور دوم سفر فقط به حوزه زیرساخت استان خبر داد.

به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، سیدعلی احمدزاده در شورای برنامه ریزی و توسعه استان گفت: این میزان اعتبار در بخش های راه ها، آب، گاز و دیگر پروژه های زیربنایی در سفر دور دو رئیس جمهور به کهگیلویه وبویراحمد اختصاص داده شده است.

وی اظهار کرد: این میزان اعتبارات تنها در بخش عمرانی و زیرساخت ها منظور شده است و به غیر از اعتبارات در حوزه اقتصادی استان است.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد: در دور اول سفر رئیس جمهور این اعتبارات نزدیک به هفت هزار میلیارد تومان بود که سرجمع اعتبارات دور اول و دوم سفر در بخش زیرساخت استان افزون بر ۲۰ هزار میلیارد تومان می باشد.

احمدزاده از دو اتفاق مهم و خوب ملی برای استان خبر داد و تصریح کرد: با پیگیری ها، تاکیدات و تلاش های به عمل آمده، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کهگیلویه وبویراحمد به عنوان عضو شورای بودجه ریزی کشور اعلام شد.

استاندار گفت: اتفاق دوم برای استان اینکه رشد پایه بودجه سنواتی کهگیلویه وبویراحمد به صورت قانون در آمد.

احمدزاده با بیان اینکه، چهارمین استان برتر تخصیص و جذب اعتبارات سفر در میان استان های کشور شدیم، اظهار داشت: اعتبارات سفر ۲ ساله است و حدود ۹ هزار میلیارد تومان آن باید با تلاش جهادی دستگاه‌های اجرایی استان امسال جذب شود.

استاندار به ارائه ۲۴۰ هزار فقره نامه مردمی در سفر دور دوم رئیس جمهور اشاره کرد و گفت: ۷۰۰ نیرو از دستگاه‌های اجرایی استان به صورت دو شیفت در حال دسته بندی و ثبت نامه هستند.

وی یادآور شد: در دور اول سفر تعداد نامه.های مردمی ۸۰ هزار فقره بود و در این دور سه برابر شده است.

احمدزاده اعلام کرد: در سال جاری نزدیک به ۹ هزار میلیارد تومان اعتبار از محل ها و ردیف‌های مختلف ملی و از وزارتخانه‌ها توسط دستگاه‌های اجرایی استان وارد استان شده است.

استاندار تاکید کرد: مدیران جهادی پای کار باشند و در تلاش و پیگیر باشند تا اعتبارات بیشتری از منابع مختلف ملی وارد استان کنند.

استاندار به رشد حجمی و گسترده اعتبارات دهیاری ها و اختیارات آنها اشاره کرد و گفت: دهیاران به لحاظ منابع اعتبارای مورد توجه ویژه قرار می‌گیرند و باید با برنامه و تلاشی جدی پای کار بیایند.

وی با بیان اینکه، فرمانداران و بخشداران نظارت ها را بیشتر کنند و عملیاتی تر پای کار باشند تصریح کرد: با این نگاه ویژه به حوزه دهیاری های استان، در بخش های زیرساخت روستاها تحولی خوبی ایجاد خواهد شد.

پایان پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ