احداث ۳۰ زمین چمن مصنوعی در کهگیلویه و بویراحمد/ برگزاری مسابقات مینی فوتبال محلات
احداث ۳۰ زمین چمن مصنوعی در کهگیلویه و بویراحمد/ برگزاری مسابقات مینی فوتبال محلات
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۳۱۰ تیم برای شرکت در مسابقات مینی فوتبال جام ایرانیان در استان اعلام آمادگی کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، سید جواد هاشمی‌مهر در نشست شورای ورزش محلات با اشاره به اهمیت ورزش همگانی افزود: یکی از نگرانی‌های مسئولان کشور بحث کم تحرکی در جامعه می باشد که به دلیل زندگی ماشینی و شهرنشینی توسعه یافته است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری با بیان اینکه بی تحرکی موجب بروز مشکل جسمی و روحی برای افراد می‌شود، افزود: بر همین اساس باید توجه خاصی به ورزش همگانی شود.

وی بیان کرد: وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون ورزش‌های همگانی با هدف ایجاد نشاط و شادابی و افزایش سلامت مردم در یک طرح ابتکاری اقدام به برگزاری مسابقات مینی فوتبال محلات با نام جام وحدت ایرانیان کرده است.

هاشمی‌مهر عنوان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی، شهرداری‌ها و فرمانداری‌ها برای برگزاری هر چه بهتر این مسابقات تلاش کنند و اطلاع‌رسانی لازم جهت حضور علاقمندان در این مسابقات انجام شود.

به گفته معاون استاندار؛ ۳۱۰ تیم برای شرکت در این دوره از مسابقات که در چهار بخش شهرستانی، استانی، منطقه‌ای و کشوری ویژه افراد بالای ۱۵ سال برگزار می‌شود اعلام آمادگی کردند.

هاشمی‌مهر در ادامه سخنان خود با اشاره به نگاه ویژه دولت سیزدهم به حوزه ورزش گفت: با پیگیری‌های استاندار اعتبارات خوبی که اغلب از محل اعتبارات وزارت نفت است به بخش ورزش استان اختصاص داده شده که باعث توسعه ورزش در استان خواهد شد.

وی عنوان کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۳۴ پروژه ورزشی که ۳۰ مورد آن چمن مصنوعی بوده به بهره‌برداری رسیده است که این اقدام در ایجاد نشاط و کاهش آسیب‌های اجتماعی و جذب جوانان به ورزش تاثیر بسزایی داشته است.

به گفته معاون سیاسی اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد فضای ورزشی استان در سال گذشته ۹۷ سانتی‌متر بود که به ۱۰۳ سانتی‌متر در ۱۴۰۱ افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه بیشترین سرانه ورزشی در باشت و کمترین مربوط به مارگون است، گفت: چهار زمین چمن مصنوعی و یک سالن ورزشی در آینده نزدیک در استان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

عین‌الله دهقان مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد هم گفت: این دوره از مسابقات در راستای توسعه ورزش همگانی و کاهش آسیب‌های اجتماعی و ایجاد توازن و عدالت در عرصه ورزش برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تیم‌هایی که قصد شرکت در این دوره از مسابقات را دارند تا ۱۱ اسفند می‌توانند آمادگی خود را اعلام کنند.

 

انتهای پیام /

  • نویسنده : مالک آهنگ