اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه در دهه فجر توسط سپاه فتح
اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه در دهه فجر توسط سپاه فتح
معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۰۰ عنوان برنامه در دهه فجر توسط سپاه فتح استان اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛  سرهنگ سعید برومندزاده با گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: ستاد بزرگداشت دهه فجر سپاه فتح، ۱۰۰ عنوان برنامه با ۷۰۰ برنامه را در سطح استان تهیه و تدارک دید.

وی با بیان اینکه شعار دهه فجر امسال جشن ملی، مشارکت پرشور، آینده روشن است گفت: برنامه‌های سپاه تا سطح روستا و بخش‌ها برگزار می‌شود.
برومند زاده  عنوان کرد: از جمله این برنامه‌ها می‌توان به نواختن زنگ پیروزی انقلاب در مدارس، رژه خودرویی و موتوری، غبار روبی گلزار شهدا، جشنواره متعدد ورزشی، برگزار میز خدمت به جهت سهولت در دسترسی مردم به مسوولان، تولید محتوای فرهنگی با محوریت تبیین خدمات نظام، اعزام دانشجویان و دانش آموزان در قالب کاروان پیشرفت، اعزام تیم پزشکی به مناطق کمتر برخوردار استان و اجرای سرود‌های خیابانی اشاره کرد.
معاون هماهنگ کننده سپاه فتح بیان کرد: برگزاری جشن پیروزی انقلاب در شهر‌ها و برگزاری اعیاد شعبانیه روز پاسدار و جانباز، همچنین برگزاری رویداد رویداد فرهنگی رسانه‌ای تحت عنوان هشتگ ایران قوی و نمایشگاه‌های فرهنگی از دیگر برنامه‌های سپاه در دهه فجر است.
سرهنگ برومندزاده به پروژه‌های عمرانی سپاه فتح در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و عنوان کرد: از مجموعه ۱۲۰ طرح آبرسانی بیش از ۱۰۰ طرح به نتیجه رسیده و تعداد کمی مانده که تلاش داریم به دهه فجر برسد.
انتهای پیام /
  • نویسنده : مالک آهنگ