آموزش و پرورش راهکارهای تربیت فرزندان را به والدین آموزش دهد/دشمن دنبال منحرف کردن فرزندان ما است/اهمیت توجه و نظارت والدین بر رفتار فرزندان
آموزش و پرورش راهکارهای تربیت فرزندان را به والدین آموزش دهد/دشمن دنبال منحرف کردن فرزندان ما است/اهمیت توجه و نظارت والدین بر رفتار فرزندان
امام جمعه دیشموک بیان کرد: اگر خانواده ها وطیفه خود را درست انجام ندهند مساجد خالی میشود و در آخرت باید پاسخگو باشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، حجت الاسلام علی اکبر راوند امام جمعه دیشموک در جلسه ای که به مناسبت هفته پیوند اولیا و مربیان برگزار شد، اظهار کرد : در قرآن آمده که  دختر هدیه است و در روایات هم در مورد این هدیه بیشتر اشاره شده است.

وی خاطر نشان کرد: اگر وظیفه انسان نسبت به این هدیه به درستی انجام شود ،برکت آن بیشتر خواهد شد و باید قدر این هدیه رابدانیم.

راوند اضافه کرد: اگر خانواده ای توانست بیشتر به دختر خود محبت کند ،آن خانواده موفق تر خواهد بود.

راوند تصریح کرد : وظیفه ما سنگین است، اگر ما با فرزندان خویش درست برخورد کنیم و محبت کنیم اتفاقات ناگوار پیش نخواهد آمد.

امام جمعه دیشموک گفت : پدران و مادران باید احساس خطر کنند و به تربیت فرزندان توجه ویژه کنند،دشمن آنچنان برنامه ریزی کرد در فضای مجازی تا فرزندان ما را از صراط مستقیم و مسیر دینداری منحرف نماید ،اگر تلاش خانواده ها چند برابر نشود آنها به اهداف خود می رسند و ضربه دینی خواهیم خورد.

راوند ضمن اشاره به اینکه آموزش بدون مشارکت خانواده ها امکانپذیر نیست ، خطاب به مسئولان آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش تلاش کند راهکارهای مهم و مورد نیاز را به خانواده ها آموزش دهد، زیرا اگر سهل انگاری شود بچه ما گمراه شده و عاقبت بخیری در کار نیست؛ پس تلاش کنیم مسئولیت پذیر باشیم .

امام جمعه دیشموک بیان کرد: اگر خانواده ها وظیفه خود را درست انجام ندهند مساجد خالی میشود و در آخرت باید پاسخگو باشیم.

راوند در پایان گفت: منزل ،مسجد و مدرسه سه بال انسان ساز،جامعه ساز و نیرو سازی برای انقلاب و اسلام هستند،  البته دشمنان در کمین اند تا فرزندان ما راه شهید سلیمانی را ادامه ندهند که انتظار می رود این سه مقوله  در کنار هم نسبت به این مسئله مهم تلاش کنند تا نسل های آینده ما دچار انحراف نشوند.

انتهای پیام /م. آ

  • نویسنده : مالک آهنگ