آماده باش هلال احمر در پی هشدار قرمز
آماده باش هلال احمر در پی هشدار قرمز
امدادگر هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به حالت آماده باش درآمدند. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان در ۱۷ پایگاه ثابت و سیار با اعلام هشدار قرمز هواشناسی به حالت آماده باش درآمدند.

کاظم فلاحی دوست در گفتگو با خبرنگاران گفت: آماده باش امدادگران، نیرو‌های عملیاتی و تجهیزات امدادی تاپایان هشدار قرمز هواشناسی ادامه می‌یابد تا درصورت نیاز در مواقع حوادث احتمالی پاسخگوی شهروندان باشند. وی با بیان اینکه تیم‌های امدادی هلال احمر علاوه بر شرایط هشدار تا پایان تعطیلات نوروزی در خدمت شهروندان است، افزود: شماره ۱۱۲، ندای امداد، در صورت بروز حادثه به صورت شبانه روزی آماده کمک‌رسانی به هم‌وطنان است.

 

سازمان هواشناسی برای امروز و فردا در ۳ استان کشور کهگیلویه و بویراحمد، لرستان و خوزستان هشدار آذرخش شدید، بارش باران و وزش باد شدید صادر کرده است.

در همین راستا ستاد‌های بحران استان‌ها و شهرستان‌ها در این ۳ استان در آماده‌باش کامل هستند.

سازمان هواشناسی از شهروندان به خصوص مسافران و عشایر خواسته نسبت به تردد‌های غیرضروری تا پایان زمان هشدار پرهیز کنند و از اتراق در بستر و یا حاشیه رودخانه‌ها به دلیل امکان سیل و طغیان رودخانه‌ها اجتناب کنند و به هیچ عنوان به کوهستان صعود نکنند.

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ