۲۲ بهمن ۹۹ در دیشموک+تصاویر
۲۲ بهمن ۹۹ در دیشموک+تصاویر
به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی امسال 22 بهمن ماه به خاطر ویروس کرونا متفاوت‌تر از سالهای گذشته در دیشموک برگزار شد.

آرش آهنگ- به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی امسال ۲۲ بهمن ماه به خاطر ویروس کرونا متفاوت‌تر از سالهای گذشته برگزار شد.

۲۲ بهمن‌ماه در دیشموک با رژه موتوری خودرویی با حضور مردم، خانواده‌های شهدا و ادارات و نهادهای بخش دیشموک در خیابان‌های شهر دیشموک به نمایش گذاشته شد.

ابتدا با حضور در میدان شهدا و سپس با مانور رژه موتوری ماشینی در خیابانهای شهر و سپس با حضور در گلزار مطهر شهدای شهر دیشموک ضمن ادای احترام به شهدا با سرودن سرودی در گلزار شهدا پایان یافت.

حجت‌الاسلام علی‌اکبر راوند در این آیین گفت: با توجه به اینکه امسال ۲۲ بهمن متفاوت داشتیم و باید به ستاد کرونا احترام می‌گذاشتند ۲۲ بهمن امسال با اجرای رژه موتوری خودرویی برگزار شد.

وی گفت: تبیین انقلاب و اسلام وظیفه همه مسوولان است و ما باید ۲۲ بهمن امسال را به نسل جوان انتقال دهیم.

حجت‌الاسلام درسته نماینده سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه هر ساله باید این راهپیمایی برگزار شود تا نسل‌های جدید با امام و انقلاب آشنایی بهتر پیدا کنند عنوان کرد: امسال هم با توجه به بیماری کرونا و اینکه ما این جشن را در ذهن نسل جدید به تصویر بگذاریم مجبور به اجرای رژه موتوری خودرویی شدیم.

وی گفت: تبیین نظام و انقلاب به عهده همه ما روحانیون است و اگر در اجرای این کار سهل‌انگاری کردیم در قیامت باید جوابگو باشیم.

انتهای پیام/