پیش‌بینی ۸۷۲ شعبه اخذ رای در کهگیلویه و بویراحمد
پیش‌بینی ۸۷۲ شعبه اخذ رای در کهگیلویه و بویراحمد
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه وبویراحمد گفت: ۸۷۲ شعبه اخذ رای برای انتخابات پایان سال در استان پیش بینی شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، سیدجواد هاشمی مهر در یازدهمین جلسه ستاد انتخاباتی استان گفت: همه شرایط جهت حضور پرشور مردم در انتخابات اسفندماه ۱۴۰۲ در این استان فراهم شده است.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه وبویراحمد افزود: همه دستگاه‌های اجرای مکلف به تکمیل زیرساخت‌ها برای برگزاری انتخابات باشکوه در این استان هستند.

وی با تاکید بر اینکه موضوع انتخابات باید در اولویت و راس امور قرار گیرد، بر بی طرفی کامل و عدم جهت گیری جناحی مجریان انتخابات تاکید کرد.

هاشمی مهر اضافه کرد: تامین امنیت انتخابات و ایجاد بستری مناسب جهت برگزاری رقابتی سالم و پرشور و همچنین تامین زیرساخت‌های مورد نیاز شعب اخذ رأی در دستور کار قرار دارد.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه وبویراحمد همچنین بر تجهیز و تامین نیازهای ستاد انتخابات درشهرستان ها تاکید کرد و افزود: باید از تمامی ظرفیت و توان سه حوزه انتخابیه برای تامین منابع انسانی، تجهیزات و امکانات جهت برگزاری باشکوه انتخابات پیش رو بهره برد.

وی با تشریح وظایف قانونی کمیته های مختلف ستاد انتخابات در شهرستان ها، خواستار ایفای نقش موثر آنان در فراهم کردن شرایط برگزاری انتخاباتی شکوهمند و سالم شد.

هاشمی مهربا اشاره به بحث آموزش انتخابات در سطح استان افزود: برنامه ریزی برای دوره‌های آموزشی هیأت‌های اجرایی در دستور کار قرار گیرد.

وی گفت: فرمانداران، بخشداران، دهیاران و شوراها بحث تبلیغات را در روستاها مدیریت کنید، هنوز در مناطق ما ریش سفیدان و بزرگان تاثیرگذار هستند که باید از ظرفیت آنها در بهتر برگزار کردن انتخابات استفاده کرد.

هاشمی مهر افزود: بانک اطلاعات پشتیبانی انتخابات از قبیل تعداد خودروها، تجهیزات، صندوق های رای، تعرفه های رای و سایر امکانات موردنیاز برای برگزاری انتخاب در استان تکمیل و در حال به روز شدن است.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد: مشکلات را به فرمانداری اطلاع داده و در کنار هم برای حل آنها تلاش کنید تا شاهد کاهش حضور مردم در انتخابات نشویم، در انتخابات باید رقابت ها سالم و در چهارچوب قانون صورت گیرد تا باعث برهم زدن نظم در شهر یا روستا نشود

وی گفت: تمام فرایند انتخابات در سالجاری به صورت الکترونیکی بوده و کمیته فناوری و اطلاعات در همه فرمانداری‌ها این موضوع را در دستور کار خود قرار دهند

وی تاکید کرد: با توجه به اینکه برگزاری انتخابات پیش‌رو دارای اهمیت اساسی است کوچک‌ترین تعللی در بحث تامین زیرساخت‌های آن از هیچ مدیری پذیرفتنی نیست.

به گفته هاشمی مهر امسال برای اولین بار تبلیغات نامزدهای انتخاباتی از رسانه ملی مورد توجه است و این رسانه اقدام به برنامه‌های نامزدهای انتخاباتی را در دستور کار قرار داده است.

در این نشست به اهمیت مسئله آنتن دهی محل شعب اخذ رای تاکید شد که نقاط کور شناسایی و نسبت به مسئله آنتن دهی در نقاط سریعا اقدام شود.

پایان پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ