پیام تسلیت رئیس اداره آموزش و پرورش دیشموک در پی درگذشت جوان فرهنگی
پیام تسلیت رئیس اداره آموزش و پرورش دیشموک در پی درگذشت جوان فرهنگی
متن پیام تسلیت به شرح زیر است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک ؛ رییس اداره آموزش و پرورش دیشموک در پیامی درگذشت اسماعیل جماند فرهنگی جوان دیشموکی را تسلیت گفت.

به نام خدایی که مرگ آفرید. الَّناسُ موتی و اهلُ العلمِ احیاءٌ: مردم همه مرده اند و اهل علم،زنده اند و جاویدان. ضایعه مؤلمه کوچ ابدی عنصر چابک،خلاق و متعهد از خانواده بزرگ آموزش و پرورش جاودان یاد آقای اسماعیل جماند جانکاه است و تاثُّرآور. در آستانه آغاز سال تحصیلی که فضای تعلیم و تربیت،حضور این معلم بانشاط و متدین را به انتظار نشسته بود،واأسفاه که حضورش«دولت مستعجل» بود و با فراق ابدی اش از برکات درس ادب شان محروم مانده ایم. عشق سرشار به خدمتگزاری و ادب و تعهد به انجام رسالت معلمی در نگاهش موج می زد و افسوس که صیاد اجل،فرصت روزهای حضور و ظهورش را در آموزش و پرورش از همگان سلب کرده است. اینجانب با قلبی مالامال از حزن و اندوه،مصیبتِ فقدان گوهرین معلم دانا و والا را به بیت سوگوار،خانواده محزون آموزش و پرورش و متعلقان و اقارب آن عزیز سفر کرده تعزیت و تسلیت می گویم.

مصاحبت با خوبان و عالمان مقرب الهی در فردوس اعلی برای آن معلم جوان و موهبت صبوری برای بیت معزَّی و سوگواران از درگاه الهی مسألت می کنم.

یادشان زمزمه نیمه شب مستان باد/

تا نگویند که از یاد،فراموشانند/

رئیس اداره آموزش و پرورش دیشموک

جهانگیر اژدر