پیامِ فوریِ مردمِ دیشموک به فرماندار کهگیلویه و استاندار کهگیلویه و بویراحمد
پیامِ فوریِ مردمِ دیشموک به فرماندار کهگیلویه و استاندار کهگیلویه و بویراحمد
پیام مردم محروم دیشموک به فرماندار کهگیلویه و استاندار کهگیلویه و بویراحمد؛ از نیروهای ویژه ، توانمند و با انگیزه در سطوح مدیریتی استفاده کنید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ تحقیقات میدانی خبرنگار خبر دیشموک و نظرسنجی ها در منطقه محروم و دورافتاده بخش دیشموک یک پیام مهم برای فرماندار شهرستان کهگیلویه و استاندار کهگیلویه و بویراحمد دارد، مردم از عملکرد خیلی از مسئولان ناراضی و خواهان یک شوک سیاسی و اجتماعی هستند.

مردم بخش دیشموک در دوسال اخیر بیش از سالهای گذشته نسبت به عملکرد مسئولان گلایه داشته و انتظار دارند در سطوح مدیریتی انقلاب صورت بگیرد.

لازم بذکر است مردم منطقه؛ عدم توانایی،انگیزه و نداشتن برش سیاسی و اجتماعی و عدم تعامل با مسئولان شهرستانی و استانی و کشوری را نقاط ضعف اکثر مسئولان منطقه دانسته و امید می‌رود نسبت بخش شهید پرور و همیشه در صحنه ی دیشموک نگاه ها بیشتر و مساعدت ها ویژه صورت بگیرد.

ناگفته نماند ،منطقه دیشموک با آسیب های مختلف اجتماعی هم اکنون با بحران های مختلفی روبرو شده که اخیرا صدای امام جمعه دیشموک را در آورد، به این ترتیب بخش دیشموک بیش از اینکه نیاز به کارمند داشته باشد، محتاجِ نیروهای ویژه در تمام سطوح مدیریتی است و اگر به این موضوع پرداخته نشود شاید در آینده ای نه چندان دور بحران های بیشتری گریبان‌گیر منطقه ی محروم دیشموک شود.

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ