همه افرادی که در انتخابات مشارکت کردند برنده انتخابات هستند
همه افرادی که در انتخابات مشارکت کردند برنده انتخابات هستند
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: دشمن به دنبال این است که مردم رای ندهند و آن را ضعف کشور بدانند .

به گزارش خبر دیشموک، آیت اله نصیر حسینی در خطبه های نماز جمعه این شهر با بیان اینکه همه مردم شرکت کننده در انتخابات پیروز این جشن ملی هستند، افزود: فردی که برنده انتخابات مجلس شورای اسلامی است وکیل همه مردم است و باید همه مردم را ببیند نه اینکه فقط طوایف و یا فرد خاصی را ببیند و اگر این طور نباشد خطایی نابخشودنی است.

امام جمعه یاسوج با بیان اینکه این فرد باید از منافع ملی و حوزه انتخابیه دفاع کند ادامه داد: به طور طبیعی تعدادی بعد از پایان انتخابات به علت پیروز نشدن نامزد خود، ناراحت می شوند و منتها حواسمان باشد از قانون تمکین کنیم.

وی گفت: شاید کم و زیادی در برگزاری فرایند انتخابات وجود داشته باشد اما همه نامزدها و هواداران باید نسبت به قانون تکمین کنند و بپذیرند و به همدیگر تبریک بگویند.

آیت اله حسینی با بیان اینکه همه نامزدها در یک راستا قدم برداشتند، گفت: آنها در راستای ارزشهای شهدا قدم برداشتند.

امام جمعه یاسوج گفت: به برکت ظام مقدس جمهوری اسلامی قدرت بزرگی ایجاد شده و همه را امروز شگفت زده کرده است که نمونه آن درخشش این کشور در جهان است.

امام جمعه یاسوج ادامه داد: مجلس شورای اسلامی مسئول نظارت بر اجزای قوانین در کشور است و به آنهایی که امروز رای دادند تبریک می گوییم .

وی گفت: از همه افرادی که شور انتخاباتی ایجاد کردند تشکر و قدردانی می کنیم زیرا همین اعلام حضور به تولید و امنیت و رشد و شکوفایی کشور کمک می کند.

آیت الله حسینی افزود: به هر حال شیرینی خوبی نصیب مردم ما شده و هیچ نگران نباشد که نامزد ها رای نیاورده بلکه مشارکت حداکثری مهم است..

وی به روز درختکاری اشاره کرد و گفت: امام صادق می فرماید چند چیز در دنیا ثواب دارد، نخست فرزند صالح، چاه آبی که می کند و درختی که کاشت می کند اینها ثواب دارد.