هشدار فرماندار نسبت به هرگونه کار غیر قانونی توسط دهیاران/ سیاسی کاری ممنوع
هشدار فرماندار نسبت به هرگونه کار غیر قانونی توسط دهیاران/ سیاسی کاری ممنوع
فرماندار شهرستان باشت نسبت به هرگونه کار غیر قانونی توسط دهیاران هشدار داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، نادر گرامی صبح امروز در نشست دهیاران  اظهار کرد: انتخابات، به عنوان مهمترین رویداد کشور در سال جاری  پشتوانه اقتدار کشور است و باید زمینه حضور پرشور مردم در این رویداد مهیا شود تا مجلسی قوی با مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح شکل گیرد.

وی شرکت در انتخابات را علاوه بر حق یک تکلیف دینی و سیاسی عنوان کرد و ادامه داد: مردم باید نسبت به اهمیت انتخابات آگاه باشند.

فرماندار شهرستان باشت در ادامه خاطرنشان کرد: دولت و شبکه مدیریتی استان شبانه‌روز در حال پیگیری امور مردم هستند و پروژه‌‌هایی که برخی از آنها بیش از یک دهه مغفول مانده بودند در حال پیگیری و اجرا قرار دارند.

وی با بیان اینکه مردم در انتظار شنیدن گزارش عملکرد هستند و باید در این زمینه مستندات نیز ارائه شود بیان کرد: مسئولیت یعنی پاسخگو بودن، بنابراین باید عنوان کنیم در دوران مسئولیت خود چه اقداماتی انجام داده‌ایم و کدام گره‌ها را باز کرده‌ایم.

گرامی در ادامه با بیان اینکه دهیاران باید در مسیر رفع مشکلات مردم حرکت کرده و گره از کار مردم باز کنند افزود: نباید به خاطر حفظ میز و پست کار کرد بلکه باید رضای خدا و مردم ملاک باشد.

 وی با بیان اینکه دهیاران شهرستان جزو شایسته‌ترین‌ها هستند و شوراهای خوبی داریم ادامه داد: دهیاران به عنوان سرانگشتان توانمند شبکه مدیریتی مجموعه وزارت کشور اگر نسبت به وظایف خود آگاه باشند می‌توانند کارهای بزرگ و ماندگاری در حوزه مأموریتی خود انجام دهند.

فرماندار باشت اضافه کرد: دهیاران از امانت مسئولیت و فرصت محدود آن  استفاده کنند و با ابتکار عمل و آشنایی با شرح وظایف و قوانین و مقررات آشنا و از وقوع کار غیرقانونی پیشگیری کنند.

وی خاطرنشان کرد: دهیاران باید کاملا به مسائل روستا اشراف داشته باشند و با انسجام و همدلی از فرصت‌ها و ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات روستاها استفاده کنند.

گرامی با تاکید بر اینکه دهیاران و شوراها در مدیریت روستاها نقش برجسته‌ای ایفا می‌کنند گفت: دهیاران باید برای تمام مسائل روستاها در بعد فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و عمرانی و… برنامه داشته باشند.

وی ضمن اینکه از دهیاران خواست نسبت به تشکیل اتاق فکر در روستاها اقدام کنند خطاب به آنها عنوان کرد: مشکلات روستا را شناسایی و برنامه‌ای برای حل آن داشته باشند.

پایان پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ