نگران این هستیم که از چاله زلزله خارج شویم و در چاه کرونا و کرونای انگلیسی سقوط کنیم
نگران این هستیم که از چاله زلزله خارج شویم و در چاه کرونا و کرونای انگلیسی سقوط کنیم
فرماندار دنا گفت: نگرانیم که مردم شهر سی سخت از چاله زلزله بیرون آیند و در چاه کرونا و کرونای انگلیسی سقوط کنند.

عبدالحمید پناهی فرماندار دنا از وضعیت نابسامان و خطر همه گیر شدن کرونا در شهر سی سخت اظهار نگرانی کرد و به مردم این شهر هشدار داد.

پناهی فرماندار دنا در گفت‌وگو با فارس گفت: نزدیک به یک ماه می شود که  وضعیت شهر سی سخت به واسطه زلزله ۵٫۶ ریشتری شب ۲۹ بهمن بحرانی شده و مردم خانه و کاشانه خود را از دست داده اند و آواره و سرگردان در کوچه و خیابان در چادرها زندگی می‌کنند که واقعا دردآور و نگران کننده است.

وی گفت: مردم با این شرایط کنار می‌آیند ولی متأسفانه خطر کرونا بر شهر سی‌سخت سایه انداخته و مردم زلزله‌زده را تهدید می کند که اگر با این وضعیت پیش رود قطعا تلفات بسیار زیادی خواهیم داشت.

پناهی اظهار داشت: نگران این هستیم که از چاله زلزله خارج شویم و در چاه کرونا و کرونای انگلیسی سقوط کنیم که این روزها با وجود تجمعات بسیار زیادی که در بنیاد مسکن، نظام مهندسی، شهرداری و اداره ارشاد هستیم قطعا شاهد آمار بسیار بالای مبتلایان در شهر سی سخت خواهیم بود که متاسفانه تعداد آمار مثبت شهرستان دنا در این ایام زلزله چندین برابر ماه های قبل بوده که این مهم خود نشان از وضعیت بسیار بد کرونا در سطح شهرستان دنا وشهر سی سخت دارد.

فرماندار دنا گفت: از فردا تمام ورودی های شهر سی‌سخت توسط سپاه، نیروی انتظامی و شبکه بهداشت کنترل می‌شود و هر کسی که بخواهد وارد شهر سی سخت شود حتما باید تست کرونا دهد و در صورت منفی بودن تست اجازه ورود به شهر سی‌سخت را خواهد داشت چرا که اکنون مردم شهر سی سخت خود بحران زده و آواره هستند و درد بسیار دارند پس نمی‌خواهیم درد کرونا هم به آلام آنها اضافه شود.

پناهی تصریح کرد: شهروندان سی‌سختی که در استان‌های دیگر ساکن هستند بدون هماهنگی وارد شهر سی سخت نشوند و حتما از قبل تست کرونا انجام دهند چرا که در صورت مشاهده حتما برخورد و به مراجع قضایی معرفی خواهند شد زیرا سلامت مردم زلزله زده سی‌سخت در این شرایط باید حفظ شود.

فرماندار دنا ضمن هشدار به خودروهای دوره‌گرد گفت: در صورت مشاهده دوره‌گردها در سطح شهر سی سخت خودروی آنها متوقف و به پارکینگ منتقل خواهد شد.

انتهای پیام/