نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده: رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به کهگیلویه بزرگ سفر می‌کند/ دستور نیکزاد برای تخصیص اعتبارات ویژه
نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده: رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به کهگیلویه بزرگ سفر می‌کند/ دستور نیکزاد برای تخصیص اعتبارات ویژه
نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده: رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به کهگیلویه بزرگ سفر می‌کند/ دستور نیکزاد برای تخصیص اعتبارات ویژه جهت اجرای طرح هادی در روستاهای شهرستان‌های کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده/ سهمیه قیر رایگان به کهگیلویه بزرگ اختصاص می‌یابد

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ حجت‌الاسلام سید محمد موحد نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده با اکبر نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.

 

گفتنی است موحد در این دیدار از نیکزاد برای سفر به حوزه انتخابیه‌اش دعوت کرد که رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز این دعوت را پذیرفت.

 

وی همچنین در این نشست به تشریح و ارائه گزارشی از وضعیت حوزه انتخابیه پرداخت.

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس طی نامه‌هایی خواسته‌های مردم حوزه انتخابیه را از رئیس بنیاد مسکن مطالبه کرد.

 

وی در خصوص نیاز به احداث و یا تکمیل ۳۰ باب خانه عالم در چهار شهرستان کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده طی نامه‌ای خواستار نگاه ویژه آن بنیاد انقلابی به این موضوع فرهنگی و مذهبی شد.

 

نیکزاد در پاسخ به این نامه و خطاب به مجید جودی معاون بازسازی ومسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دستورات لازم برای اقدام سریع در این زمینه را صادر کرد.

 

موحد در متن نامه دیگری با اشاره به مذاکره حضوری و مکالمه تلفنی با محمد رضا شاملو معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خواستار تخصیص اعتبار جهت تکمیل طرح هادی روستای مهد یکی از روستاهای ورودی شهر دهدشت شد و افزود: به علت عدم وجود اعتبار عملیات تکمیل کانال فاضلاب این روستا نیز به اتمام نرسیده است و هم مردم و ساکنین آن با مشکلات عدیده بهداشتی رو به رو هستند و هم مسافران و عابران به دلیل استشمام بوی نامناسب و مشمئزکننده اعتراض دارند.

 

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز در پاسخ به خواسته نماینده مردم کهگیلویه بزرگ و خطاب به شاملو دستور اقدام لازم در این خصوص را صادر کرد.

 

حجت الاسلام موحد در نامه سوم خود به تعدد روستاهای حوزه انتخابیه‌اش اشاره کرد و گفت: اجرای طرح هادی و تکمیل برخی طرح‌ها در روستاهای شهرستان‌های کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده نیازمند توجه خاص رئیس بنیاد مسکن انقلابی اسلامی هستند و انتظار می‌رود با توجه به نیاز مبرم این مناطق دستورات لازم در خصوص تامین و تخصیص اعتبار در این زمینه را صادر کنید.

 

وی در ادامه، افزود: برخی روستاها به علت عدم اجرا یا عدم تکمیل طرح‌های هادی تاکنون از دریافت برخی خدمات از جمله گاز، آب و برق به صورت کامل محروم هستند.

 

نیکزاد در پاسخ به این نامه نیز شاملو را خطاب قرار داد و خواستار تسریع در اجرای این مهم شد.

 

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در آخرین نامه خود به نیاز مبرم به سهمیه قیر جهت ترمیم، بهسازی و آسفالت معابر روستاهای حوزه انتخابیه اشاره کرد و افزود: همچنین بنیاد علوی در برخی مناطق حوزه انتخابیه از جمله شهرستان لنده و بخش‌های دیشموک و چاروسا در حال فعالیت و محرومیت‌زدایی است که نیازمند قیر هستند که می‌طلبد نسبت به تخصیص سهمیه قیر به صورت ویژه به این امر مهم دستورات لازم را صادر فرمائید.

 

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز دستورات لازم برای تسریع در اجرای این مهم را به معاون عمرانی و روستایی این بنیاد صادر کرد.

مهندس نیکزاد در پایان از تلاش ها و همکاری سید محمد موحد در روند بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۱ کل کشور و توجه به نیازهای بنیاد مسکن بصورت ویژه تشکر نمود .

 

انتهای پیام/م:آ

  • نویسنده : مالک آهنگ