مشکلات طرح های کهگیلویه زیر ذره بین دادستان
مشکلات طرح های کهگیلویه زیر ذره بین دادستان
دادستان عمومی و انقلاب کهگیلویه گفت: معارض و مشکلات طرح ها و واحدهای تولیدی شهرستان کهگیلویه پیگیری می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک ، سعید کریمی زاد عصر پنجشنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کهگیلویه افزود: قبل از اینکه کار پتروشیمی بصورت رسمی شروع شود، در همه نقاط دارای معارض بازدید انجام شد.

وی تصریح کرد: در بحث طرح معارض نقطه «دوریزگان» هیچ گونه معارضی دیگر نداریم.

 

کریمی زاد خاطرنشان کرد: به اتفاق مجموعه پتروشیمی در شهرک اکبرآباد با معارضین صحبت و این مشکلات نیز رفع شد.  وی با اشاره به بحث معارض در منطقه «تراب» گفت: این موضوع یکی از معضلات اساسی است و منتظریم با کار کارشناسی رفع معضل کنیم.

 

دادستان کهگیلویه گفت: قسمتی از این معارض که در حریم رودخانه و بستر رودخانه بوده را باید آب منطقه‌ای بررسی و رفع مشکلات را داشته باشیم.

 

وی با بیان اینکه بیشترین وقت را برای حل معارض گذاشتیم، ابراز داشت: هرجایی که انتفاع عمومی باشد اجازه نخواهیم داد خواسته‌های غیر معقول بر ما احاطه شود.  کریمی زاد در خصوص موضوع مورد نظر و شکایات انجام شده از کارخانه آجر در شهر دهدشت خاطر نشان کرد: برای رفع مشکلات مسدود شدن حساب ها موارد مورد نیاز طرح و ارائه شد.

 

وی تاکید کرد: مطالبات ادارات بیت المال است و سرمایه گذار نیز باید در پرداخت بدهی‌ها و مطالبات ادارات نهایت همکاری و دقت را داشته باشد.

 

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ