مشارکت ۶۴ درصدی در انتخابات برگ زرین دیگری بر افتخارات این مرز و بوم است
مشارکت ۶۴ درصدی در انتخابات برگ زرین دیگری بر افتخارات این مرز و بوم است
آیت الله حسینی با بیان اینکه منتخب مردم نباید فرصت خدمت گذاری ریل گذاری قانون و نظارت را از دست دهند گفت: سهم خواهی نمایندکان مجلس از مدیریت و دخالت در عزل و نصب‌ها آفت توسعه و عامل عقب ماندگی است.

به گزارش خبر دیشموک، آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خطاب به منتخبان مردم کهگیلویه و بویراحمد در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ورود به مسائل جزئی خطری برای نماینده است اگر به این مباحث ورود کنیم زیرساخت‌ها فراموش می‌شود.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: کار نماینده مجلس نظارت بر دستگاه‌ها ریل گذاری و رفع گره‌های مختلف است نخواهیم که نمایندگان به مسائل کوچک ورود کنند.
وی با تاکید بر اینکه نمایندگان مجلس نباید در انتصابات مدیران دخالت کنند و این خلاف قانون است، خاطرنشان کرد: نماینده مجلس باید برای همه مردم حوزه انتخابیه کار کند و نباید برای یک نفر یا گروه خاصی تلاش کند نگویید فلان اداره و فلان مدیرکل سهم فلانی است این موضوع در سالهای اخیر برای استان کهگیلویه و بویراحمد مشکلاتی درست کرده است.
آیت الله حسینی با بیان اینکه منتخب مردم نباید فرصت خدمت گذاری ریل گذاری قانون و نظارت را از دست دهند گفت: سهم خواهی نمایندکان مجلس از مدیریت و دخالت در عزل و نصب‌ها آفت توسعه و عامل عقب ماندگی است.
نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه برخی از نمایندگان دولت را شرطی کرده اند گفت: اجبار دولت به اجرای برنامه‌ها و خواسته‌های تبعیض آمیز علاوه بر اخلال در کار مدیران منجر به تبعیض و زمینه ساز رانت و فساد می شود.
وی افزود: مطالبه گری و انتظارات مردم از نمایندگان هم نباید فراتر از چارچوب قانونی و مسئولیت آنها باشد.
خطیب جمعه یاسوج با گرامیداشت سالروز تاسسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی افزود: تکریم جایگاه شهید و خدمات رسانی به خانواده معظم شهدا کمترین دینیست که شهدا به گردن ملت و مسئولان دارند.
وی با اشاره به مناسبت‌های پیش رو گفت: روز شهید را در پیش داریم در وصف مقام شهید می‌توان به یک‌حدیث از پیامبر اشاره کرد فرمودند خداوند آزادی از آتش دوزخ را بر آنان روا می‌دارد هنگامی که شهید زمین می‌افتد زمین آفرین بر او می‌گوید.
امام جمعه یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: کسانی که در ۸ سال دفاع مقدس جنگیدند و از عزت و ناموس و خاک این کشور دفاع کردند و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند یاد آنها تا ابد در اذهان مردم می ماند.
حسینی ادامه داد: از عموم مردم استان که این افتخار خلق کردند و با مشارکت ۶۴ درصدی در انتخابات برگ زرین دیگری بر افتخارات این مرز و بوم اضافه کردند کمال تشکر را داریم.
وی یادآور شد: یک وظیفه شرعی بود که انجام دادیم برای عزت و استقلال این کشور رای دادیم این رای و حرکت به منزله جهاد فی سبیل الله است امروز نایب امام وقتی دستوری می‌دهند اجرا کنیم اجر بزرگی دارد.
حسینی اظهار داشت: در مقابل جو و جنگ روانی بسیار بزرگی که توسط دشمنان ایجاد شده بود، اما این آمار کار بزرگی بود اکنون نماینده انتخاب شده نماینده تمام اقشار است و باید منافع کشور را مد نظر قرار دهند.

انتهای پیام/