مدیرکل آموزش و پرورش بر بالین ۱۰ دانش‌آموز سانحه دیده قلعه‌رئیسی+
مدیرکل آموزش و پرورش بر بالین ۱۰ دانش‌آموز سانحه دیده قلعه‌رئیسی+
مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: در حادثه مینی بوس حامل دانش آموزان در محور «پاتاوه به دهدشت» خوشبختانه دانش آموزان در سلامت کامل هستند و هیچ مشکلی ندارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ حسنعلی عزتخواه مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد به همراه تنی چند از معاونین و مسئولان این اداره‌کل با حضور در بیمارستان جلیل یاسوج از دانش آموزان حادثه دیده قلعه رئیسی در سانحه تصادف عیادت و با آنها گفتگو کرد.

 

وی در خصوص آخرین وضعیت دانش‌آموزان در حادثه رانندگی در کهگیلویه وبویراحمد، اظهار داشت: تعداد ۱۲ دانش آموز با یک سرپرست و راننده جهت شرکت در مسابقات قرآن، عترت و نماز عازم شهر یاسوج بودند که در محور «پاتاوه به دهدشت» دچار حادثه شدند و خوشبختانه حال همه دانش آموزان خوب است.

 

این مسئول گفت: جهت اطمینان بیشتر دانش آموزان تحت مراقبت هستند و انشالله بزودی مرخص خواهند شد.

 

گفتنی است: این مینی بوس حامل دانش آموزان بخش چاروسا از توابع شهرستان کهگیلویه بوده که برای شرکت در مسابقات قرآنی به یاسوج اعزام شده بود که در جاده پاتاوه- دهدشت حدفاصل روستای عزیزی دچار سانحه شد.

 

همچنین حسنعلی عزت‌خواه مدیرکل آموزش و پرورش نخستین مسئولی بود که بلافاصله پس از سانحه در بیمارستان شهید دکتر قربانعلی جلیل شهر یاسوج بر بالین انی دانش‌آموزان حاضر شد.

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ