فوری/ احداث خط دو مداره قلعه رئیسی-دیشموک در آستانه جشن انقلاب
فوری/ احداث خط دو مداره قلعه رئیسی-دیشموک در آستانه جشن انقلاب
همزمان با سالگرد چهل و پنجمین فجر انقلاب اسلامی، ۱۰۸ طرح با ۲هزار و ۱۲۰میلیارد ریال در کهگیلویه و بویراحمد بهره برداری و کلنگ زنی می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: این تعداد زیرساخت در بخش‌های برق‌ رسانی به روستاهای بدون برق، توسعه و احداث شبکه روشنایی معابر، توسعه شبکه های روستایی و شهری، اصلاح و بهینه‌سازی شبکه برق روستایی و شهری، برق رسانی به پروژه مسکن ملی و احداث خطوط فشار متوسط انجام می‌شود.

محمد مرادی افزود: ۳۴۵ کیلومتر شبکه فشار متوسط وفشار ضعیف، ۱۲۰ دستگاه ترانسفورماتور، چهار و ۷۱۱ اصله پایه فشار متوسط و فشار ضعیف از جمله حجم عملیاتی پروژه های قابل بهره برداری در دهه فجر است.
وی ادامه داد: احداث و تعویض بیش از ۴۵۰ کیلومتر شبکه سیمی به کابل خودنگهدار، برق رسانی به روستاهای حیدری آجم کهگیلویه و گر سواره چرام و احداث خط دو مداره قلعه رئیسی-دیشموک (فاز اول) از جمله پروژه‌های مهم این شرکت است که همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی مورد بهره برداری قرار می گیرند.
مرادی عنوان کرد: افزون بر طرح های زیرساختی و در دست اجرای صنعت برق در زمینه های توسعه و بهینه سازی شبکه در سطح استان که به صورت منظم دنبال می شوند، همزمان با دهه فجر ۹ طرح در بخش های اصلاح، توسعه شبکه و احداث خطوط فشار متوسط در سطح استان با اعتبار ۲۹۰ میلیارد ریال آغاز می شود.
در چهل و پنجمین سالگرد فجر انقلاب اسلامی خدمت رسانی شبانه روزی صنعت برق کهگیلویه و بویراحمد در ۱۸ شهر و ۱۸۰۴ روستای استان برای تامین برق پایدار و مطلوب بیش از ۳۰۰ هزار مشترک این استان انجام می شود.
انتهای پیام /
  • نویسنده : مالک آهنگ