شهید سلیمانی هویت ملت بزرگ ایران است / دشمن تاب و توان سلیمانی ها و نسل سلیمانی ملت بزرگ ایران را ندارد
شهید سلیمانی هویت ملت بزرگ ایران است / دشمن تاب و توان سلیمانی ها و نسل سلیمانی ملت بزرگ ایران را ندارد
معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین حادثه تروریستی کرمان را بسیار غم انگیز و غم بار خواند و گفت: دشمن ما بزدلانه و ناجوانمردانه مردم، بی گناه و مظلوم و عاشق را با تیرها و گلوله های خود مورد هدف قرار داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ سردار معروفی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیح مستضعفین ضمن عرض تسلیت شهادت مظلومانه‌ی جمعی از مردمان عزیز کرمان ایران اسلامی در مسیر گلزار شهدای بین‌المللی کرمان و مزار شهبد القدس شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: در حادثه تروریستی کرمان، جمله‌ی زیبایی که حضرت آقا در جلسه‌ی مردم خوزستان به کرمان فرمود: نجابت مردم کرمان را به زیبایی دیدم و هم جمله‌ی زیبایی شهید سلیمانی را که در وصیتنامه اش از مردم کرمان خواست که در پای ولایت و کنار ولایت بایستند و این را به عینه و به چشم خود دیدم. بعداز حادثه تروریستی همان موکب ها، همان جمعیت، همان محبت مردم در کرمان موج می زد؛ و مشهود شد که مردم چقدر نجیب هستند و پای ولایت ایستاده اند.

 

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین اذغان داشت: دشمن چقدر بزدلانه و ناجوانمردانه مردم مظلوم و عاشقی که با همه‌ی وجودشان گامی برای استحکام درونی شان بر می دارند و عاشق هستند. این مردم به هیچ کسی گناه یا ظلمی نکردند؛ مردم مظلوم مخصوصا دختران، اطفال و نوجوانان را مورد هدف انفجار خود قرار می دهند؛ این چه دشمنی است.

 

چرا این اتفاق افتاد و چرا امثال این اتفاق ها رخ می دهد؟
این دشمن کیست؟

سردار معروفی با بیان اینکه سیطره‌ی دشمن را به نام حکومت و دولتی می گذارند، افزود: داعش را آمریکا در مقابل دولت و حکومت اسلامی ما دولت سازی کرد؛ یعنی اسلام آمریکایی در مقابل اسلام ناب محمدی.

 

شهید سلیمانی عصاره ملت ایران

وی خاطر نشان کرد: شهید حاج قاسم سلیمان، جان و قلب شماست که به نمایندگی از ملت بزرگ ما، انقلاب اسلامی، سرباز امام و حجت خدا سیطره این جمعیت از خدا بی‌خبر، کافر و مشرک واقعی و این غده‌ی سرطانی را از جهان اسلام کند.

 

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین بیان داشت: شکل مدیریت فیزیکی دشمن به عنوان یک حکومت باقی نماند؛ عمق خدمتت رسانی شهید سلیمانی عزیز در چارچوبه ی انقلاب اسلامی به ایران اسلامی و ملت بزرگمان و بشریت بود.

خدمت رسانی شهید سلیمانی فقط به شیعیان، مسلمین، جبهه‌ی مقاومت نبود

سردار معروفی خدمات و خدمت رسانی حاج قاسم سلیمانی را متعلق به جهان اسلام دانست و اظهار کرد: اگر این غده سرطانی کنده نشده بود، امروز اروپا با این حرکت‌های تهاجمی و انتحاری درگیر می شد. امنیت امروز اروپا مدیون تفکر انقلاب اسلامی و تفکر شهید سلیمانی که تفکر ملت بزرگ ایران و اسلام اهل بیتی است.

 

ملت ایران، قاسم سلیمانی های زمان هستند

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین یادآورد شد: دشمن دنبال یک اسلام سازی دیگری در جهان اسلام بودند. شهید سلیمانی کسی بود که سیطره‌ و دولت دشمن را از بین برد، دشمن را از ریشه قلع و قمع کرد و فراری داد.

 

وی ادامه داد: معلوم است دشمن آن کسانی که این فکر غنی اهل بیتی، استحکام درونی و پیش روندگی درون جامعه را تحمل نمی‌کند. کسانی که قلب آن روز را زدند تا قلب جهان اسلام از کار بیفتد، امروز فقط قلب هشتاد و پنج میلیون، ملت بزرگ ایران قاسم سلیمانی شد دیگر توان تحمل ندارند.

سردار معروفی افزود: مشهود است در استانی، شهری که کمتر از نیم درصد مردم، قاسم سلیمانی را ندیدند؛ امروز زیباترین عکس آن شهید عزیز داخل خانه هایشان است. همه اقوام، شیعه و سنی، شهید سلیمانی را قهرمان، مدرسه درس آموز و هویت خود می دانند و دشمن تاب و توان سلیمانی ها و نسل سلیمانی ملت بزرگ ایران را ندارد.

 

وی بیان داشت: نرم‌افزار امروز در حوزه‌ی تقریب و وحدت برای ایستادگی و مقاومت، جهاد و شهادت و برای عزت و شرف مستحکم تر و منسجم تر شد. دشمن برای جلوگیری از ترویج مکتب، مکتب را می زند؛ و سعی می کنند رعب و وحشت در درون آن ایجاد کنند.

 

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: امروز، قاسم سلیمانی از مرز جنسیت عبور کرد و در اندیشه‌ی زیبای اهل بیتی زنان و مردان ما نقش بست. این دشمن تاملی ندارد، تفکر شهید حاج قاسم سلیمانی، آن فرد مروج تفکر، و هم آن زائری که حضور پیدا کرده، و تولید قدرت برای اهل بیت و انقلاب اسلامی می‌کند، را مورد هدف تیرهای خود قرار می دهد.

 

وی افزود: این دشمنی که ناجوانمردانه این چنین مردم را شهید کرد؛ جای مشخصی ندارد، دشمن در لانه ها مثل موریانه خزیده و ناجوانمردانه دست به انتحار می زند، دشمن ما مرد نیست که در یک صحنه نبرد روبرو با ما بجنگد؛ نه با طفل ما، کودک ما و دختر مظلوم و معصوم ما.

سردار معروفی اظهار کرد: خانواده های شهیدان در این چند روزهم تنها خواسته خودشان را بیان کردند؛ آنها فقط و فقط می خواستند به دیدار مقام معظم رهبری بروند و هیچ خواسته دیگری نداشتند.

 

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به جریانات دشمن در داخل ایران و خارج ایران اذعان داشت: این جریانات ما را در مسیرمان مستحکم تر می کند و فلسفه حکمت آمیز “ما ملت امام حسینیم” و “ما ملت شهادتیم” را بهتر تعبیر و نمایان می کند.

 

وی افزود: این روند اجازه نمی دهد که ما بترسیم و بترسانیم، نلرزیم و نلرزانیم بلکه استحکام داشته باشیم، نجابت مردم بر ما بیشتر تکلیف می کند که تکیه‌گاه واقعی مردم و سپر بلای واقعی مردم باشیم، ما باید برای این ملت تکه تکه شویم؛ که این چنین پای انقلاب، دین، شرف و ناموس ایستادند.

 

سردار معروفی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین حضور پرشور مردم و مقاومت و ایستادگی شان در صحنه ها را بی بدیل خواند و بیان کرد: ایستادگی و مقاومت مردم، مسئولیت ما را در صحنه‌ی کارزار سخت افزار و نرم افزار بیشتر می کند؛ صحنه بیشتر به ما نهیب می زند که مراقب کلام نورانی امامتان و عمل کردن به فرامین امامتان را جدی‌تر داشته باشید و بیشتر مراقب باشید، چون بزرگ شدید و بزرگ هستید.

وی افزود: صحنه نهیب می زند شما عظمت و شرف دارید و بازیگر حقیقی و واقعی شدید، دشمن می خواهد این قاعده را بر هم بزند، می خواهد، مشغول سازی درست کند؛ و ما باید این را برای ملت بزرگ مان، انقلاب عزیزمان و ایران اسلامی تبدیل به یک فرصت کنیم.

 

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: شهدای عزیزی که در همین حاددثه تروریستی کرمان شهید شدند، اهل تسنن و گروه های متفاوت هستند؛ ما ترکیبی از اقشار مختلف در بین شهدای حادثه تروریستی کرمان را می بینیم؛ پس ما بیشتر باید احساس کنیم و بنی‌هاشم خیمه‌گاهی باشیم که حقیقت انقلاب اسلامی، خیمه‌گاه اهل بیت علیه السلام است.

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ