سالن نمایش اداره ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه دارای پیشرفت فیزیکی خوبی است
سالن نمایش اداره ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه دارای پیشرفت فیزیکی خوبی است
مدیرکل ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کار سالن نمایش شهرستان از پیشرفت خوبی برخوردار است، گفت : امروز با حضور دیوان محاسبات استان این پروژه وارد فاز دوم خود خواهد شد که با این اقدام گام های خوبی برای بهره‌برداری از پروژه در سال ۱۴۰۳ برداشته می شود.

به گزارش پایگاه خبری خبر دیشموک، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه بازدید از سالن نمایش شهرستان کهگیلویه  گفت: پروژه ای را که امروز به اتفاق مدیرکل دیوان محاسبات استان از آن بازدید داشتیم پروژه سالن نمایش شهرستان کهگیلویه است.

امین درخشان با اشاره به آغاز اجرای عملیات این پروژه در سال ۱۳۹۷ ، افزود: بعد از اجرای مرحله فندانسیون کار عملا متوقف شده بود که پس از چندین سال امسال از سر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه کار از پیشرفت خوبی برخوردار است، گفت : امروز با حضور دیوان محاسبات استان این پروژه وارد فاز دوم خود خواهد شد که با این اقدام گام های خوبی برای بهره‌برداری از پروژه در سال ۱۴۰۳ برداشته می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اختصاص اعتبار دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومانی گفت : این اعتبار از محل اعتبارات تملک دارایی استان برای سال ۱۴۰۲ و یک میلیارد نیز با رایزنی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی پیش بینی شده است.
وی گفت: در صورتی که مشکل اعتباری وجود داشته باشد، از محل اعتبارات سفر دوم ریاست جمهوری اعتبار به آن تزریق می شود.