خبر‌های امید بخش در راه است/سخنرانی رئیس جمهور را از دست ندهید
خبر‌های امید بخش در راه است/سخنرانی رئیس جمهور را از دست ندهید
استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مردم برای شرکت در سخنرانی عمومی رئیس جمهور در یاسوج و بهمئی دعوت کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ دعوت از مردم برای شرکت در مراسم سخنرانی رئیس جمهوربه گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سید علی احمدزاده در جمع نمازگذاران جمعه این هفته شهر یاسوج گفت: رئیس جمهور صبح روز دوشنبه ۲۶ تیر ماه وارد استان می‌شود و دو روز در استان دیدار مردمی خواهد داشت.

احمد زاده با بیان اینکه اعتباری که برای زیرساخت‌ها و حوزه سرمایه‌گذاری به استان داده می‌شود در سال‌های آینده موجب پیشرفت و ترقی استان خواهد شد، افزود: دیدار رئیس جمهور ابتدا با مردم در یاسوج است و همه مردم شهرها، روستاها و مناطق استان میزبان رئیس جمهور، هیات دولت و همراهان خواهد بود.

وی بیان کرد: به دلیل گرمای هوا رئیس جمهور روز دوشنبه پیش از نماز مغرب و عشاء از ساعت ۱۷ در ورزشگاه تختی شهر یاسوج با مردم دیدار و گفتگو می کند.

استاندار اضافه کرد: سد چم شیر، ابر طرح پتروشیمی گچساران، کارخانه قند یاسوج، جاده ملی پاتاوه به دهدشت و بیمارستان بهمئی با حضور رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود و بقیه طرح ها نیز توسط وزراء افتتاح می‌شود.

احمدزاده بیان کرد: تعدادی از وزراء در سفر حضور دارند و به همه شهرستان‌های استان سفر کرده و به نمایندگی از رئیس جمهور با مردم دیدار و گفت‌وگو می کنند.

وی به طرح هایی که در این سفر کلنگ‌زنی می شوند از جمله گاز مختار اشاره کرد و گفت: گاز مختار در دو مرحله کلنگ زنی می‌شود، پیمانکار طرح مشخص شده است و تعداد قابل توجهی اشتغال در مرکز استان ایجاد می‌کند.

احمدزاده اضافه کرد: پتروپالایشگاه گچساران با خوراک ۱۰۵ هزار بشکه در روز و سرمایه‌گذاری اولیه ۲.۵ میلیارد تومان نیز در این سفر کلنگ‌زنی می‌شود و به طور همزمان برای سه تا چهار هزار نفر شغل ایجاد می‌شود، ضمن اینکه قرار است تا سه تا چهار سال آینده این طرح ساخته شود.

وی ادامه داد: پتروشیمی چرام در دشت آهو نیز از جمله طرح هایی است که با اشتغالزایی سه هزار نفر در این سفر کلنگ زنی و در پایین دست نیز اشتغال و صنایع بزرگی ایجاد می شود.

احمدزاده از آغاز عملیات مینی پالایشگاه دهدشت با ظرفیت ۱۰ هزار بشکه در روزهای سفر خبر داد و گفت: این طرح بیش از ۵۰۰ نفر اشتغالزایی دارد، ضمن اینکه سد سقاوه هم کلنگ‌زنی می شود.

استاندار تاکید کرد: در این سفر ده‌ها طرح از جمله راه روستایی، جاده روستایی و درون استانی افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

وی از تخصیص اعتباری بالغ بر ۱۱ هزار میلیارد تومان در سفر دوم دولت خبر داد و اضافه کرد: پیش بینی شده این مقدار ۲ تا سه سال تخصیص داده شود.

احمد زاده سر جمع اعتبارات در حوزه سرمایه‌گذاری و صنایع بزرگی که عملیات احداث آن آغاز می‌شود را بالغ بر ۲۰۰ هزار میلیارد تومان اعلام کرد.

احمد زاده ادامه داد: دولت برای ایجاد شغل‌های کوچک ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای دو سال در اختیار استان قرار می‌دهد که به افرادی که متقاضی احداث کارخانه ها و واحدهای کوچک هستند داده می‌شود که این اعتبار در سفر اول پیش بینی نشده بود.

وی با بیان اینکه از مردم انتظار داریم همکاری کنند تا از سفر بهترین بهره را ببریم، گفت: از همه مردم برای استقبال و شرکت در مراسم سخنرانی رئیس‌جمهور در مرکز استان و همچنین شهرستان بهمئی دعوت می شود.

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ