جذب نیرو در ادارات / آزمونی یا بدون آزمون ؟
جذب نیرو در ادارات / آزمونی یا بدون آزمون ؟
معاون منابع و توسعه استانداری کهگیلویه و بویراحمد از جذب ۸۰ نفر در دستگاه‌های اجرایی استان از طریق آزمون و در قالب طرح شهید زین‌الدین خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، مرادعلی پیوند در اولین جلسه شورای راهبری و توسعه مدیریت استان گفت: شورای برنامه‌ریزی که با مسائل بودجه‌ای سر و کار دارد و شورای راهبری و توسعه مدیریت دو شورای بسیار مهم و موثر در امور برنامه ریزی و منابع استان هستند.

معاون منابع و توسعه مدیریت استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: در شورای راهبری ‌و توسعه مدیریت نحوه توزیع و هزینه‌کرد اعتبارات عمرانی مطرح می‌‌شود که اهمیت این شورا را دو چندان می‌کند.

وی تصریح کرد: تخصیص نیروی انسانی به دستگاه‌ها و تعیین تکلیف نیروهای شرکتی و همچنین طرح شهید رجایی که در ارزیابی مدیران نقش مهمی دارد از جمله وظایف این شورا است که باید ماهی یکبار برگزار شود.

پیوند با اشاره به نقش مهم بهره‌وری در رشد اقتصادی افزود: اولویت‌های مربوط به بهره‌وری دستگاه‌های استان که در قالب بیش از ۶۰ سرفصل بود مصوب و به دستگاه‌ها ابلاغ می‌شود و در پایان سال ارزیابی دقیقی از نظام بهره‌وری استان ارائه خواهیم داد.

به گفته معاون توسعه و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد در بودجه یک سوم رشد سالانه اقتصادی به بهره‌وری اختصاص داده شده که باید برش استانی آن تهیه و سهم استان محقق شود که در ارزیابی مدیران نقش دارد.

وی در خصوص طرح تبسم و بازدید سرزده از ادارات و دستگاه‌های استانی گفت: طرح تبسم ابتکار استان است که مورد استقبال وزارت کشور قرار گرفت.

وی عنوان کرد: در این خصوص با حضور استاندار بازدیدی از سازمان صنعت، معدن و تجارت صورت گرفت.

پیوند از ادامه اجرای طرح تبسم خبر داد و گفت: این طرح که با هدف هماهنگی و همراهی با دستگاه‌های اجرایی برنامه‌ریزی شده در سال جدید هم اجرا می‌شود.

وی عنوان کرد: ادارات در شاخص‌هایی که در این طرح مدنظر هستند ارزیابی و مورد تشویق قرار می‌گیرند.

معاون توسعه و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح شهید زین‌الدین خبر داد و گفت: در این طرح ۸۰ نفر از جوانان استان از طریق برگزاری آزمون در ادارات بکار گرفته می‌شوند.

 

 

انتهای پیام /

  • نویسنده : مالک آهنگ