تقدیر امام جمعه دیشموک از فعالیت فرهنگ و ارشاد اسلامی/چرا به راه ارتباطی امامزاده نورالدین عباس توجه نمی‌شود/وضعیت برق دیشموک نگران کننده هست
تقدیر امام جمعه دیشموک از فعالیت فرهنگ و ارشاد اسلامی/چرا به راه ارتباطی امامزاده نورالدین عباس توجه نمی‌شود/وضعیت برق دیشموک نگران کننده هست
امام جمعه دیشموک از وضعیت ناپایدار برق و یک جاده ی نیمه تمام انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ خطیب جمعه دیشموک در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با مسئولان و کارگزاران نظام که رهبری فرمودند ((کار و تلاش خیلی خوب و متراکم در حال انجام است اما نیازهای مردم به کار بیش از این نیاز دارد)) گفت: انتظار به جای مردم این است که تصمیمات و اقدامات اقتصادی مسئولان در زندگی آنها اثر محسوس و ملموس داشته باشد و باید این انتظار مردم برآورده شود.

 

حجت‌الاسلام راوند با عنوان اینکه مردم در سختی و گرفتاری هستند و گرانی‌های لحظه‌ای باعث نارضایتی مردم شده است افزود: مردم توان و تحمل گرانی بیشتر از این را ندارند و انتظار است دولت با حمایت از تولیدکنندگان و نظارت بر کار آنها جلوی گرانی را بگیرد تا مردم بیش از این متحمل مشکلات اقتصادی و گرانی و نارضایتی نشوند.

وی حمله به کنسولگری ایران در سوریه توسط رژیم صهیونیستی و به شهادت رسیدن سرداران و پاسداران ایران را طبق قوانین بین المللی مصداق حمله به خاک ایران دانست و گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری رژیم خبیث صهیونیستی به دست دلاورمردان ما مجازات خواهند شد و آنها را از این جنایات و امثالهم پشیمان خواهیم کرد.

 

خطیب جمعه دیشموک حادثه حمله تروریست‌ها به مقر نیروی انتظامی و سپاه در راسک و چابهار را یادآور شد و افزود: گرچه در این حمله جمعی از حافظان امنیت و فرزندان جان بر کف کشورمان به شهادت رسیدند اما تروریست‌های خبیث به اهدافشان نرسیدند. وی گروه تروریستی جیش الظلم را مورد حمایت آمریکا و اسرائیل خطاب کرد و گفت: یقیناً نخواهند توانست به امنیت و آرامش این کشور لطمه وارد کنند و همیشه پاسخ سختی را دریافت کردند.

 

حجت الاسلام راوند حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس را پشتوانه بی‌بدیل مجاهدان خط مقدم اسلام در فلسطین و غزه عنوان کرد و افزود: همین حمایت‌ها اراده فلسطینیان برای مبارزه با رژیم جعلی اسرائیل را بیش از پیش محکم و استوار می‌کند که به همین دلیل از همه شما مردم قهرمان و حاضر در تمام صحنه‌های مورد نیاز انقلاب اسلامی تشکر می‌کنم.
امام جمعه دیشموک با اشاره به ۲۰ فروردین سالروز قطع رابطه ایران و آمریکا، خروج ایران از گردونه وابستگی به آمریکا را از نتایج انقلاب اسلامی بیان کرد و گفت: حضور و دخالت آمریکا در منطقه غرب آسیا عامل بحران آفرینی و بی‌ثبات سازی منطقه و ناامنی است که این مسئله با همکاری ملت‌ها و دولت‌های منطقه می‌تواند پایان بیابد.
حجت الاسلام راوند در بخشی از خطبه‌های نماز جمعه عید سعید فطر را یادآور شد و گفت: انشاالله به معنی واقعی با عمل صحیح، اعمال ما پذیرفته شود و با پرداخت زکات و فطریه گام آخر را با نیت خالص برداریم و بهره کافی را از این ایام ببریم.
وی با اشاره به قطعی مکرر برق در بخش دیشموک خسارات وارده به وسایل برقی مردم در شرایط سخت اقتصادی فعلی را جبران ناپذیر عنوان کرد و گفت: در زمان قطعی برق تلفن و اینترنت بلافاصله قطع می‌شود و باعث می‌شود که کسب و کار مردم تعطیل شود. امام جمعه دیشموک با اشاره به وعده سالانه مسئولان مبنی بر ایستگاه برق دیشموک گفت: از مسئولان انتظار داریم که برای رفع این مشکل چاره‌اندیشی کنند و در سال ۱۴۰۳ این مشکل برای همیشه رفع گردد و مردم بیش از این متضرر نشوند.

حجت الاسلام راوند بار دیگر مشکل راه‌های ارتباطی دیشموک را یادآور شد و گفت: راه ارتباطی دو بخش دیشموک و چاروسا به یاسوج از سمت امامزاده نورالدین عباس علیه السلام که قرار بود یک سال پیش به بهره‌برداری برسد همچنان نیمه کاره رها شده است که انتظار داریم مسئولان برای حل این مشکل تلاش کنند و پاسخگو باشند.

 

امام جمعه دیشموک همچنین گفت: یکی از نهادهای فرهنگی که نسبت به این بخش توجه ویژه دارد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است از تلاش‌های صادقانه جناب آقای عبودی مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه و  اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد کمال تقدیر و تشکر را داریم.

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ