برخورد با کلاهبرداران اینترنتی در منطقه
برخورد با کلاهبرداران اینترنتی در منطقه
رئیس دادگستری چاروسا از برخورد با کلاهبرداران اینترنتی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، بخشدار چاروسا به همراه اعضای شورای اداری با حضور در دادگستری با رئیس و جمعی از کارکنان دادگستری چاروسا دیدار کردند.

 

حجت الاسلام باستی روحانی مستقر در بخش چاروسا با تبریک دهه ولایت و هفته قوه قضائیه عنوان کرد: هفته قوه قضاییه بهترین فرصت برای تبیین اهمیت و جایگاه عدالت در جامعه اسلامی است.

 

وی با تقدیر از تلاش شبانه روزی دادگستری چاروسا بیان کرد: عملکرد دادگاه عمومی چاروسا قابل تقدیر است و تلاش شبانه روزی دارند اما متاسفانه این تلاش در بین مردم مشهود نیست و نیاز است اقدامات دادگستری به مردم گفته شود.

 

 

 

ایزدخواه بخشدار چاروسا در این نشست با تبریک هفته قوه قضائیه تاکید کرد: هفته قوه قضائیه فرصت مناسبی است تا بتوان موضوعات مطرح شده در زمینه عدالت و قانون را برای مردم تبیین و شهروندان را نسبت به حقوق خود مطلع کرد.

 

وی افزود: قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران شناسنامه و هویت هر گونه فعالیت اجتماعی،فرهنگی،سیاسی،اجتماعی است که به عنوان میثاق ملی فصل الخطاب است و قوه قضاییه به عنوان یکی از قوای حکومت جمهوری اسلامی زیر نظر ولایت فقیه و بر اساس اصول قانون و شرع اسلام فعالیت می کند.

 

بخشدار چاروسا با بیان اینکه شهید بهشتی نماد عینی عدالت است، از تلاش زحمات دادگستری چاروسا تشکر کرد و گفت: در موضوعات مختلف رئیس و کارکنان دادگستری چاروسا تلاش می کنند که قابل تقدیر است و امیدواریم این تلاش ادامه داشته باشد.

 

حسنی رئیس دادگستری چاروسا هم در این نشست با تشکر از مسئولین چاروسا بیان کرد: هفته قوه قضائیه بهترین فرصت برای بیان و عملکرد دستگاه و دادگستری ها است.

 

وی با بیان اینکه تلاش شبانه روزی برای امنیت مردم داریم و کلانتری قلعه رئیسی و کوشک در این زمینه تلاش می کنند بیان کرد: پرونده های مختلفی در چاروسا وجود دارد که در کنار دستگاه قضا نیروی انتظامی و بسیج همکاری می کنند و توانستیم خدمات قابل تقدیری به مردم در زمینه امینت داشته باشیم.

 

حسنی با بیان اینکه می توانیم تمامی پرونده های که در چاروسا وجود دارند رسانه ای کنیم اما به دلیل شرایط منطقه از رسانه ای کردن آن معذوریم تصریح کرد: هر که بخواهد مخل نظم در منطقه باشد به شدت برخورد می کنیم همان طور که تاکنون این برخوردها هم وجود داشته است و در گذشته باید بسیاری از مسائل برطرف می شدند اما برطرف نشدند و امروز وظیفه داریم با کار شبانه روزی این مشکلات برطرف شود.

 

 

وی به کمبود امکانات اوقات فراغت در چاروسا اشاره و با بیان اینکه امیدواریم در سفر ریاست جمهور به مسائل ورزشی چاروسا برای اوقات فراغت جوانان توجه شود تاکید کرد: نبود مکانی برای اوقات فراغت در قلعه رئیسی مشهود است که همین سبب شد تا شاهد مشکلات اجتماعی در منطقه باشیم و همین مساله است که کلاهبرداری اینترنتی رخ می دهد.

 

حسنی با بیان اینکه کسانی که با نام کلاهبرداری اینترنتی دستگیر شدند به سزای عمل خود می رسند گفت: کسانی که به دنبال اخلال در نظم باشند هم به شدت با آنها برخورد خواهد شد.

 

وی از شهرداری قلعه رئیسی خواست تا برای نصب دست انداز و همچنین نصب دوربین مداربسته در سطح شهر تلاش کنند.

 

در پایان با اهدا لوح تقدیری از تلاش های رئیس و کارکنان دادگستری چاروسا تشکر کردند.

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ