انتقاد شدید عضو شورای شهر از عملکرد مخابرات/جوانان  را به ورطه بیکاری نکشانید
انتقاد شدید عضو شورای شهر از عملکرد مخابرات/جوانان  را به ورطه بیکاری نکشانید
عضو شورای اسلامی شهر سی‌سخت از عملکرد مخابرات استان کهگیلویه و بویراحمد در منطقه کوه‌گل به شدت انتقاد کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، ناصر رهامی  با اشاره به کمبودها و مشکلاتی که در شهر توریستی سی‌سخت وجود دارد اظهار کرد: نگین گردشگری جنوب غرب کشور یا همان کوه‌گل سی‌سخت چشم انتظار حضور استاندار به عنوان نماینده عالی دولت انقلابی در استان و دیدن چنین وضعیتی است.

وی با بیان این که چنین وضعیتی قطعا  اشک استاندار را از محرومیت‌ها از جمله نبود دکل مخابراتی و بی‌توجهی مدیران در خواهد آورد افزود: مردم همچنان در انتظار تحقق وعده‌ها هستند.

این عضو شورای شهر سی سخت گفت: کوه گل سی سخت در مرکز شهرستان دنا به عنوان نگین گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد شناخته شده که در فصول مختلف سال میزبان گردشگران زیادی از داخل و خارج از کشور است.

رهامی تصریح کرد: کوه گل منطقه شناخته شده برای مردم سراسر کشور و گردشگران و نقطه ثقل صنعت توریسم در کهگیلویه و بویراحمد است ولی از سوی مدیران هیچ گونه توجهی به نبود دکل مخابراتی نشده است که از استاندار برای رفع این مشکل انتظار بیشتری می‌رود.

وی با بیان این که منطقه گردشگری کوه‌گل به مدت سه سال به دلیل وقوع کرونا بر روی گردشگران بسته بود تا اینکه در سال ۱۴۰۱ بازگشایی شد افزود: هر چند در این مدت کوتاه از بازگشایی کوه گل گردشگران زیادی را پذیرا بوده است اما نبود زیرساخت ها و امکانات اولیه از قبیل اینترنت، آنتن دهی تلفن همراه و برق ثابت مشکلاتی را برای گردشگران به وجود آورده است.

رهامی ادامه داد: غرفه های موجود در منطقه کوه گل که از انسجام خوبی برخوردار هستند بخاطر نبود دکل مخابراتی متاسفانه جوانان جویای کار این منطقه تاکنون نتوانسته‌اند نسبت به راه اندازی آنها اقدام کنند چرا که دستگاه کارتخوان به دلیل نبود اینترنت وجود ندارد و غرفه داران و مسافران و گردشگران را با مشکلاتی مواجه کرده است.

وی گفت: همچنین نبود آنتن تلفن همراه جهت تماس های اضطراری با اورژانس و دستگاههای خدمات رسان در صورت وقوع حوادث احتمالی مشکلاتی را برای خیل عظیم گردشگران این منطقه به وجود آورده است.

این عضو شورای شهر گفت: نبود برق پایدار با وجود فاصله کمتر از دو کیلومتر تا آخرین پایه برق از دیگر مشکلات این منطقه است.

وی به برخی دیگر از مشکلات اشاره کرد و گفت: این در حالی است که با پیگیری‌های امام جمعه شهر سی‌سخت و فرماندار شهرستان دنا با سرپرست مخابرات استان در خصوص تامین دکل مخابراتی جهت تقویت آنتن تلفن همراه و اینترنت تاکنون این مهم محقق نشده است و سرپرست مخابرات استان هیچگونه بهایی جهت خواسته این مردم قائل نشده و قول‌های امروز و فردای وی جوانان جویای کار و مردم این منطقه و گردشگران را دچار سردرگمی کرده است.

وی با ابراز گلایه از استاندار گفت:  استاندار استان که تاکنون یکبار از این منطقه گردشگری بازدید نداشته، مشکلات مردم این چنین قابل درک نخواهد بود.

وی با خطاب قرار دادن مسئولان استانی یادآور شد: آیا اشتغالزایی جوانان فقط پشت میز اداری نشستن است یا اینکه بخاطر عدم اینترنت و آنتن دهی موبایل جوانان این منطقه همین شغل را هم باید رها و به سمت بیکاری روی بیاورند.

رهامی گفت: قابل قبول نیست گه در دولت انقلابی مسئولان از فراهم کردن یک دستگاه دکل مخابراتی عاجز باشند و مدیر دستگاه متولی این موضوع هیچگونه بهایی ندهد.

وی یادآور شد: تهیه دکل مخابراتی که خواسته مردم و گردشگران از سراسر کشور است در پیچ و خم وعده ها و بروکراسی اداری گیر کرده تا آنگونه که شایسته و بایسته این منطقه بکر و توریستی استان است نتوان به خوبی خدمات به گردشگران ارائه کرد.

رهامی متذکر شد: آیا باید مردم و جوانان جویای کار این منطقه همچنان در نبود اینترنت و دکل مخابراتی مورد بی مهری مسئولان واقع شوند؟؟

 

انتهای پیام /م:آ

  • نویسنده : مالک آهنگ