آماده باش گروه عملیات شرکت برق در پی هشدار هواشناسی
آماده باش گروه عملیات شرکت برق در پی هشدار هواشناسی
برای مقابله با حوادث احتمالی، همه کارکنان عملیاتی، امدادی و پشتیبانی شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد در حالت آماده باش کامل قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛  مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: با توجه به هشدار سطح نارنجی هواشناسی مبنی بر شرایط نامساعد جوی و بارش باران و برف در سطح این استان، برای مقابله با حوادث احتمالی، تمامی پرسنل عملیاتی، امدادی و پشتیبانی این شرکت در حالت آماده باش کامل قرار گرفتند.

محمد مرادی با بیان اینکه تجهیزات لازم برای مقابله با حوادث احتمالی در نظر گرفته شده است،افزود: به دنبال هشدار صادر شده  همه مرخصی‌های پرسنل، لغو شد.
وی بر لزوم همکاری و صبوری مردم در شرایط بحرانی تاکید کرد و ادامه داد: شهروندان گرامی در صورت بروز هرگونه خاموشی و خسارت ناشی از بارندگی به شبکه برق موضوع را از طریق سامانه ۱۲۱ مرکز اتفاقات و همچنین، اپلیکیشن «برق من» اعلام کنند.
مرادی اضافه کرد: همکاران این شرکت به محض دریافت اطلاعات در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع خاموشی اقدام خواهند کرد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: با توجه به شرایط جوی و احتمال بروز حوادث در شبکه توزیع برق استان شهروندان در صورت امکان از تردد غیر ضروری پرهیز کنند، همچنین از نزدیک شدن به تیر‌های برق، کابل‌های فشار قوی، وسایل هادی برق و تجمع در محدوده وقوع حوادث احتمالی دوری کنند.
انتهای پیام /
  • نویسنده : مالک آهنگ