کهگیلویه و بویراحمد از ۲۰ مرداد میزبان مسابقات دانش‌آموزان
کهگیلویه و بویراحمد از ۲۰ مرداد میزبان مسابقات دانش‌آموزان
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویر احمد گفت: مسابقات ورزشی دانش آموزان کشور در رشته هندبال و طناب زنی ۲۰ مرداد در یاسوج برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، حسنعلی عزتخواه مدیر کل آموزش و پرورش این استان با بیان اینکه آنچه در ورزش هزینه می‌شود، سرمایه‌گذاری است، گفت: انتخاب کهگیلویه و بویراحمد به عنوان میزبان این دوره از مسابقات نشانگر اعتماد وزارت آموزش وپرورش به توانمندی‌های کارکنان و ظرفیت استان است و ما باید به گونه‌ای اقدام کنیم که شایسته این انتخاب و توجه باشد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان نیز گفت: هزار و ۷۰۰ دانش‌آموز، ناظر و داور از سراسر کشور برای شرکت در مسابقات هندبال (پسران و دختران) و طناب زنی (دختران)، از بیست مرداد ماه تا سوم شهریور ماه ۱۴۰۲ میهمان کهگیلویه و بویراحمد خواهند بود.

فرشیدکرمی با بیان اینکه ۲۰۰ نفر عوامل اجرایی برای این مسابقات انتخاب شدند، گفت: این اولین بار است که کهگیلویه و بویراحمد میزبانی این مسابقات را بر عهده می‌گیرد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به پیامد‌های مطلوب اقتصادی، فرهنگی وگردشگری این میزبانی گفت: میزبانی این مسابقات بستر مناسبی برای معرفی فرهنگ و هنر این استان به سراسر کشور است که امیدواریم با هماهنگی و همکاری همه دستگاه‌ها میزبان شایسته‌ای برای دانش آموزان ورزشکار در این دوره از مسابقات باشیم.

 

انتهای پیام

  • نویسنده : مالک آهنگ