انتقاد امام جمعه از مسئولان/ بعضی مدیران «زیر کار در رو» هستند!
انتقاد امام جمعه از مسئولان/ بعضی مدیران «زیر کار در رو» هستند!
امام جمعه کهگیلویه در نشست کمیته شهدای طلاب از بعضی مسوولان که از زیر کار شانه خالی می‌کنند انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ حجت‌الاسلام علی وحدانی فر در نشست کمیته شهدای طلاب و روحانی کهگیلویه، گفت: شهدای روحانی به نسبت جامعه اقشاری بیشترین نقش، حضور و شهید را در دفاع مقدس داشتند.

 

وی با توجه به جمعیت و نقش روحانیت در آن زمان خاطرنشان کرد: نسبت‌ به اقشار بیشترین شهید را جامعه روحانیت تقدیم نظام اسلامی و دفاع از کیان ایران انقلاب کرد وحدانی فر به نقش آفرینی جامعه روحانیت در طول تاریخ اشاره کرد و گفت: این قشر در عرصه های مختلف از دفاع مقدس گرفته تا دفاع از حرم حضرت زینب سلام الله علیه و همین‌طور در عصر امروز شهدای مختلفی تقدیم جمهوری اسلامی ایران شد.

 

وی تصریح کرد: شهدای روحانی با روحیه ایثار و ایستادگی تبدیل به یک رزمنده مبارز شدند.وحدانی فر به اجلاسیه شهدای کهگیلویه که در ۱۰ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، اشاره کرد و گفت: همه مکلف هستیم که برای برگزاری اجلاسیه ای در شأن شهدا تلاش کنیم.

 

وی یادواره شهدای روحانی شهرستان های چهار گانه را یادآور شد و گفت: این یادواره ما بین یادواره های استان برترین یادواره شد و به مرحله کشوری راه یافته است. حجت‌الاسلام وحدانی فر با گلایه از برخی مسئولان که در برگزاری یادواره ها شانه خالی می‌کنند، گفت: این اشتباه است که همه زحمات به گردن یک تعداد محدودی بیافتد.

 

حجت الاسلام وحدانی فر با تاکید بر تببین نقش شهدای روحانی در مدارس و دانشگاه ها، گفت: نسل امروز ما باید شهدای روحانی را بشناسند و با سیر و سلوک آن‌ها آشنا شوند.

 

پایان پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ