خبر خوش آموزش و پرورش برای والدین دانش آموزان
خبر خوش آموزش و پرورش برای والدین دانش آموزان
رئیس آموزش و پرورش دیشموک گفت؛ پنجشنبه طلایی بهترین برنامه برای تقویت دانش آموزان تا قبل از کنکور است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ جهانگير اژدرعنوان کرد : آموزش و پرورش دیشموک برای آمادگی دانش آموزان جهت شرکت در کنکور سراسری اقدام به راه اندازی کلاس های تقویتی در بخش دیشموک نموده تا دانش آموزان با آگاهی کامل خود را برای کنکور آماده نمایند.

 

وی افزود : این کلاس ها مختص آگاهی بخشی به دانش آموزان منطقه و در سراسر کشور واستان برنامه ریزی و طراحی شده و لازم است خانواده ها برای تفهیم فرزندان خود در کنار آنها به این کلاس ها بیایند تا نتیجه ایی مطلوب حاصل شود.

 

صادقی معاون آموزشی آموزش و پرورش دیشموک با بیان اینکه تحول در آموزش و پرورش با بوجود آمدن چنین برنامه های می تواند صورت بگیرد،اذعان داشت: استقبال خانواده ها در سراسر بخش دیشموک به کیفیت بخشی طرح ها کمک شایانی خواهد کرد.

 

محمد مراد صادقی تأکید داشتند : اهتمام خانواده به این گونه طرح ها در کمک کردن به فرزندان شان باعث رشد و تعالی آنها می شود.

 

وی در پایان تصریح کرد؛ برنامه پنجشنبه های طلایی مدارس منطقه دیشموک در سه حوزه ی زیر برگزار خواهد شد که انتظار میرود والدین جهت موفقیت و پیشرفت فرزندان خود نهایت همکاری را داشته باشند.

 

۱-برگزاری کارگاه ویژه اولیاء و دبیران با محوریت امتحانات نهایی  ۲-برگزاری کلاسهای تقویتی  ویژه دانش آموزان متوسطه اول و دوم (دروس ادبیات،ریاضی،عربی،علوم)  ۳-برگزاری کارگاه هدایت تحصیلی در مدارس.

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ