امام جمعه در خط مقدم برنامه های فرهنگی/از دیدار با خانواده شهدا تا همایش پیاده روی خانوادگی
امام جمعه در خط مقدم برنامه های فرهنگی/از دیدار با خانواده شهدا تا همایش پیاده روی خانوادگی
امام جمعه دیشموک در تمام فعالیت فرهنگی منطقه حضور داشته و دارند و در خط مقدم فرهنگ سازی حرکت می‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ با حضور امام جمعه دیشموک،  مسئولان شهری و ورزشکاران و مردم روستای لاوه پاتل همایش پیاده روی خانوادگی برگزار شد.

 

امام جمعه دیشموک در این برنامه با اشاره به اهمیت ورزش و سلامت بیان کرد: خدا ورزش را دوست دارد و دلیل آن این است که از ابتدای تولد یک نوزاد، جریان خون را با تلاش و دست و پا زدن و گریه در بدن نوزاد جریان می‌دهد.

 

حجت الاسلام والمسلمین راوندافزود: ورزش بدن را سالم و روح را جلا می‌دهد، بنابراین بدن سالم، روح سالم پرورش می‌دهد و روح سالم می‌تواند قدرت تشخیص و مقابله با افکار شیطانی و مسموم را پیدا کند.

لازم بذکر است امام‌جمعه دیشموک در ادامه ی برنامه ی دیدار با خانواده شهدا: دیروز به‌همراه مسئولان شهر و بخش دیشموک به دیدار خانواده های شهیدِ عزیزِ سطح شهر دیشموک رفتند و از آنها تجلیل نمودند.

وی در این دیدارها اذعان داشت:خانواده ای شهدا ،علی الخصوص مادران و همسران شهدا الگوی بی بدیل صبر،ایثار و مقاومت برای عموم مردم هستند.

وی در این دیدار همچنین بر تداوم راه شهدا در حفظ ارزش‌های اسلامی در جامعه تاکید و خاطرنشان کردند: خانواده معظم شهدا در اجلاسیه بزرگ شهدا شرکت کنند تا مسیر ،تفکر و اندیشه شهدا همچنان پایدار و ثابت قدم بماند.

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ