هشدار نماینده ولی‌فقیه / مشکل رفع نشود به گوش رهبر عظیم الشأن می رسانم
هشدار نماینده ولی‌فقیه / مشکل رفع نشود به گوش رهبر عظیم الشأن می رسانم
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد نزد معاون رئیس جمهور در خصوص تعلل در ساخت سد آبریز هشدار داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ آیت الله سید نصیر حسینی در اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه که با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور برگزار شد اظهار داشت: راه مهم‌ترین محور توسعه است اما به دلیل جاده‌های خطرناک سرمایه‌گذار به این استان نمی‌آید. نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: راه آهن یکی دیگر از مطالبات مردم این استان است که سال‌ها از آن می‌گذرد و هنوز کاری انجام نشده است مصوب شده و از مطالبات مردم استان است.

 

حسینی در بخش دیگری از اظهارات خود در جمع مردم و مسئولان و معاون رئیس جمهور با بیان اینکه بخش زیادی از آب و نفت کشور را ما تامین می‌کنیم و دیگران هم از آن استفاده می‌کنند و باید هم استفاده کنند گفت: سرچشمه سد مارون ما هستیم اما هیچ سهمی از آن نداریم سد چمشیر مربوط به این استان است اما کمترین تخصیص از آن ماست و استان‌های دیگر از سد کوثر بهره می‌برند اما وقتی می‌خواهیم چند سد کوچک داشته باشیم که یک دهم سدهای بزرگ نیستند از داشتن آنها محروم هستیم.

 

وی با بیان اینکه رئیس جمهور ما را نسبت به اجرای این پروژه‌ها امیدوار کردند اما دیگر خبری از آن نشده گفت: گاهی احساس می‌کنیم که ناامید شده‌ایم اگر ناامیدی ادامه پیدا کند مجبور هستیم این مسئله را به رهبری معظم انقلاب گزارش دهیم که چرا باید مردم ما در کنار این سدها و این همه آب لب تشنه باشند.

 

وی با بیان اینکه خوشبختانه دولت آیت الله رئیسی پرتلاش است یادآور شد: امیدواریم که دولت در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهد.

 

پایان پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ