فرماندار کهگیلویه:تعطیلات عید نوروز بیش از ۲۰۰ هزار گردشگر کهگیلویه را انتخاب کردند
فرماندار کهگیلویه:تعطیلات عید نوروز بیش از ۲۰۰ هزار گردشگر کهگیلویه را انتخاب کردند
فرماندار آمار بازدید کنندگان نوروزی اماکن شهرستان کهگیلویه همچنین پربازدیدترین اماکن را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک ؛ وجود جاذبه های گردشگری فراوان در شهرستان کهگیلویه‌ به ویژه در فصل بهار از کوه و دشت گرفته تا چشمه سار های دل انگیز مناظر زیبا و بکری را پیش چشم گردشگران به نمایش می‌گذارد.

یکی از مهم ترین این جاذبه ها، آبشار «آبریز» شهرستان کهگیلویه است که حدود ۴۵ کیلومتری دهدشت قرار دارد و از بی نظیر ترین آبشار های استان کهگیلویه و بویراحمد به شمار می رود.

سید حمزه محقق زاده در بازدید از منطقه گردشگری آبریز کهگیلویه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه گفت: این شهرستان در هر چهار بخش خود دارای اماکن زیارتی و سیاحتی فراوانی است.

 

وی با اشاره به اینکه کهگیلویه و بویراحمد یکی از بهترین مناطق گردشگری کشور است، افزود: امسال در فصل بهار بیشترین گردشگران شهرستان کهگیلویه از استان های اصفهان، فارس، بوشهر و استان های شمالی بود.

 

محقق زاده از بازدید بیش از ۲۰۰ هزار گردشگر از اماکن سیاحتی و زیارتی در ایام نوروز در کهگیلویه خبر داد‌ و از امام زادگان سید محمید علیه السلام و میر سالار ع به عنوان پر بازدید ترین اماکن زیارتی در این ایام نام برد. وی چشمه سار های آبریز، کورسا و کمر دوغ را از مهم ترین مناطقی که آمار جمعیتی بسیاری را به خود اختصاص داد، عنوان کرد.

 

فرماندار کهگیلویه به تقارن ماه مبارک رمضان با عید نوروز اشاره کرد و گفت: با وجود این تقارن مراعات مردم قابل ستایش بود، الخصوص روز ۱۳ فروردین که مصادف با شهادت امیرالمومنین علیه السلام بود مردم حرمت نگه داشتند.

 

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ