زوج‌های دهه ۶۰ در کهگیلویه و بویراحمد وام ازدواج دریافت می‌کنند
زوج‌های دهه ۶۰ در کهگیلویه و بویراحمد وام ازدواج دریافت می‌کنند
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد از اجرای طرح اعطای تسهیلات به زوجین روستایی دهه شصتی خبر داد.

به گزارش خبر دیشموک ،  نادیا صداقت مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، طی تفاهم‌های به عمل آمده با معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور نسبت به تخصیص تسهیلات کارگشایی به زوجین روستایی متولد دهه ۶۰ که تاریخ عقد آنها از ۱۵ مهر ماه سال ۱۴۰۰ تا پایان بوده،  اقدام کرده است.

وی گفت: زوجین روستایی متولد دهه شصت که تاریخ عقدشان در موعد مذکور است می‌توانند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

مدیرکل دفتر زنان و‌خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: نیاز به مراجعه حضوری به این دفتر نیست و مشمولین می‌توانند تنها از طریق سامانه ثبت نام و منتظر تماس برای معرفی به بانک باشند.

صداقت این اقدام را در راستای حمایت از سیاست‌های ازدواج در مناطق روستایی کشور عنوان و اظهار کرد: شرایط اخذ وام ازدواج برای متقاضیان واجد شرایط (زوجین هر دو متولد دهه ۶۰ با تاریخ ثبت عقد رسمی از ۱۵ مهرماه تا پایان اسفند ۱۴۰۰) تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان است.

وی عنوان کرد: متقاضیان واجد شرایط می توانند با مراجعه به لینک مربوطه، با تکمیل فرم و بارگذاری اسناد مورد نیاز در سامانه ازدواج نسبت به ثبت نام دریافت وام اقدام کنند.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد در خصوص شرایط کسب دریافت این تسهیلات گفت: زوجین (زوج و زوجه) هر دو متولد دهه ۶۰ باشند، تاریخ عقد رسمی متقاضیان در بازه زمانی ۱۵ مهرماه تا پایان اسفندماه ۱۴۰۰ باشد و  زوجین سکونت دائم در مناطق روستایی و عشایری با حداقل پیشینه ۵ سال داشته باشند.

صداقت خاطرنشان کرد: متقاضیان واجد شرایط می توانند با مراجعه به آدرس http://ictstatus.iripo.ir/portal/home با تکمیل فرم و بارگذاری اسناد مورد نیاز در سامانه ازدواج، نسبت به ثبت‌نام دریافت وام اقدام کنند.

انتهای پیام/

  • نویسنده : وحید آهنگ