مشکلات اقتصادی و تورم وجود دارد وبارها از این موضوع انتقاد کردیم/اقدامات دولت سیزدهم قابل تحسین است
مشکلات اقتصادی و تورم وجود دارد وبارها از این موضوع انتقاد کردیم/اقدامات دولت سیزدهم قابل تحسین است
نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: دولت سیزدهم طی دو سال عمر انقلاب کارهای خوبی انجام داده که جای تحسین دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک،   آیت‌الله سید نصیر حسینی در مراسم گرامیداشت هفته دولت و  یادواره۱۴۲ شهید کارمند استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دشمن از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در تلاش برای ضربه زدن به انقلاب بود.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد افزود: مسئله نفوذ در بدنه انقلاب تازه تاسیس شده مسئله کوچکی نبود بنی‌صدر و اعضای منافقین نفوذی‌ در بدنه انقلاب بودند که پاکسازی شدند که در این راه شهدای زیادی دادیم.

وی با اشاره به حادثه ترور شهیدان رجایی و باهنر در هشتم شهریور ۱۳۵۹گفت: آنها با این حادثه تروریستی قصد سرنگونی نظام را داشتند اما خون شهدا آنچنان قداست داشت که حیات تازه‌ای در انقلاب اسلامی ایجاد شد.

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد افزود: امروزه معتقدیم قدرت، مقاومت، پیروزی و افتخاری آفرینی انقلاب اسلامی مرهون خون شهدا است که یک حقیقت است.

وی بیان کرد: دشمنان خیال می‌کردند ایران اسلامی با وجود ترور و تحریم‌ها شکست می‌خورد و از پای در میاید اما به برکت خون شهدا انقلاب اسلامی استوار و پایدار است.

آیت‌الله ملک‌حسینی بیان کرد: وقتی گذشته و قبل از انقلاب اسلامی را مرور می‌کنیم چیزی جز ذلت و خواری و حقارت مشاهده نمی‌کنیم اما امروز ما یک ابر قدرتمند هستیم و لرزه بر اندام همه استکبار انداخته ایم و ضربات مهلکی به آمریکا، اسرائیل و انگلیس و دیگر دشمنان انقلاب وارد کردیم .

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: به حمدالله دولت سیزدهم دولت انقلابی است البته مشکلات اقتصادی و تورم وجود دارد که بارها از این موضوع انتقاد کردیم اما کارهایی صورت گرفته که جای تحسین دارد.

وی بیان کرد: حذف ارز ترجیجی کاربزرگی است که در دولت سیزدهم انجام گرفت کسی فکر نمی‌کرد ارز ترجیحی در اقتصاد کشور حذف شود.

وی ادامه داد: فروش نفت به صفر رسیده بود اما در این دولت فروش نفت تا مرز ۳ میلیون بشکه انجام می‌شود که از دیگر توفیقات دولت سیزدهم است.

وی با بیان اینکه ارتباطات جهانی به واسطه اقدامات دولت در حال شکل‌گیری است، گفت: در حوزه نظامی اقدامات چشم‌گیری صورت گرفته است، قدرت نظامی ما بازدارنده است و دشمنان نمی‌توانند از گزینه نظامی حرف بزنند که باید در حوزه اقتصادی به اینجا برسیم‌.

آیت‌الله حسینی با بیان اینکه رشد اقتصادی خوب است اما گرانی‌هایی وجود دارد که باید اصلاح شود، افزود: مسوولان انقلاب اسلامی باید در تراز انقلاب و درشان و شخصیت شهدا باشند و کارمندان دولت باید مقید به اخلاق الهی و اهل دعا و راز و نیاز باشند .

وی با بیان اینکه مسوولان برای شرکت در مراسمات از مردم جلوتر باشند، گفت:  شرکت در نماز جمعه و جماعت و  راهپیمایی‌ها وظیفه مسوولان است و آنها باید در این زمینه‌ها جلوتر از مردم باشند.

آیت‌الله حسینی با بیان اینکه حضرت امام(ره) فرمودند ساده زیستی شهیدان رجایی و باهنر را الگویی برای مسوولان و  کارکنان و کارمندان باشد، گفت: مسوولان نظام اسلامی باید از تجمل گرایی دوری کنند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه وبویراحمد افزود: مسوول نظام اسلامی با قرآن و نهج‌البلاعه انس داشته باشد و طوری نباشد که با احکام اسلامی آشنا نداشته باشد در واقع کارمند نظام اسلامی باید حلال و حرام خدا را بداند.

وی در خصوص حجاب گفت: حجاب از دستاوردهای انقلاب اسلامی است، انقلاب اسلامی شکل گرفت که ضد ارزش‌ها و مفاسد اجتماعی برداشته شود البته در ادارات این مشکلات نیست و حجاب اسلامی به خوبی رعایت می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شهدا وظیفه خود را انجام دادند امروز ما وظیفه داریم کشور را که یک گوهر تابناک است را به خوبی به پیش ببریم تا قله‌های موفقیت را طی کند.

پایان پیام/