خلق حماسه پرشور مردم در انتخابات نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و تدابیر سازنده است
خلق حماسه پرشور مردم در انتخابات نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و تدابیر سازنده است
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بسترسازی برای برگزاری انتخاباتی سالم، رقابتی و باشکوه برای تعیین نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سال جاری گفت: انتخابات سالم با مشارکت حداکثری در استان هدف گذاری شده است.

به گزارش خبر دیشموک،    سید جواد هاشمی مهر  در جلسه فرمانداران شهرستان های استان با اشاره به اهمیت دو انتخابات مهم امسال، اظهار کرد: خلق حماسه پرشور مردم در انتخابات نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و تدابیر سازنده است.

وی با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گفت: سلامت و مشارکت بالا در انتخابات با جدیت دنبال شود.

هاشمی مهر تصریح کرد: سلامت و امنیت انتخابات در حوزه اصلی فعالیت فرمانداری ها است و ما باید نهایت دقت، همت و تلاش خود را در این زمینه به کار ببریم و مشارکت و رقابت نیز دارای اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری انتخابات بزرگترین پروژه سیاسی دولت در سال جاری است، رعایت قانون، بی طرفی، امانتداری و سلامت کامل انتخابات را به فرمانداران تاکید کرد.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد این انتخابات را صحنه همدلی، انسجام و صلابت دانست و برگزاری یک انتخابات باشکوه با حضور حداکثری مردم در تراز جمهوری اسلامی را ضروری برشمرد.

هاشمی مهر عنوان کرد: شایستگی هر جامعه، مردم آن هستند و ما باید اعتماد و رضایت مردم را حفظ و جلب کنیم تا در تمامی صحنه‌ها مشارکت و حضور حداکثری داشته باشیم.

انتهای پیام/