۷۰ هدیه ی نفیس  بسیج سازندگی به مردم
۷۰ هدیه ی نفیس  بسیج سازندگی به مردم
مسئول فنی و محرومیت‌زدایی قرارگاه بسیج سازندگی، پیشرفت و آبادانی سپاه فتح کهگیلویه‌ و بویراحمد از عملیات اجرایی 70 واحد منزل مسکونی محرومین در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، سامان رستمی از ساخت ۷۰ واحد منزل مسکونی محرومین در استان خبر داد و گفت: این تعداد واحد مسکونی با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) در حال احداث است.

 

مسؤول فنی و محرومیت‌زدایی قرارگاه بسیج سازندگی، پیشرفت و آبادانی سپاه فتح کهگیلویه‌ و بویراحمد افزود: مدیریت فنی و محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی سپاه فتح در حوزه‌های مختلف در مناطق کمتر برخوردار استان خدمات عمرانی ارائه داده است که ساخت مصلاهای نماز جمعه از جمله این خدمات است.

 

وی بیان کرد: این حوزه در زمینه تعمیر منازل نیازمندان بسیجی و جانبازان ۸ سال دفاع مقدس نیز فعالیت داشته که از جمله می توان به ۳۰ مورد تعمیر معسرین با همکاری گروههای جهادی اشاره کرد.

 

این مسوول خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی در حال انعقاد قرارداد و تفاهم نامه با سازمان نوساری مدارس استان جهت احداث پنج یادمان شهید از محل اعتبارات نفت مصوب سفر اول رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد است.

 

گفتنی است؛قرارگاه بسیج سازندگی، پیشرفت و آبادانی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به منظور حمایت از اقشار کم درآمد و ترویج استفاده از انرژی‌های پاک، با تعامل دستگاه‌های اجرایی اقدام به احداث ۶۱ واحد نیروگاه خورشیدی در تابستان امسال کرد.

 

پایان پیام

  • نویسنده : مالک آهنگ