۱۷۹ شعبه اخذ رای در کهگیلویه پیش بینی شد
۱۷۹ شعبه اخذ رای در کهگیلویه پیش بینی شد
فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: ۱۷۹ شعبه اخذ رأی در شهرستان کهگیلویه در نظر گرفته شده که ۹۲ شعبه ثابت و ۸۷ شعبه سیار است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: ۱۷۹ شعبه اخذ رأی در شهرستان کهگیلویه در نظر گرفته شده که ۹۲ شعبه ثابت و ۸۷ شعبه سیار است.
سید حمزه محقق زاده در گفتگو با خبرنگاران در کهگیلویه اظهار کرد: در مجموع در شهرستان کهگیلویه، ۱۷۹شعبه اخذ رأی برای انتخابات ۱۱اسفند پیش‌بینی شده است که ۱۰۳ شعبه آن روستایی و مابقی شهری است.
وی افزود: همچنین از مجموع ۱۷۹ شعبه اخذ رأی در این شهرستان،۸۷ شعبه سیار و ۹۲ شعبه ثابت است.محقق زاده تصریح کرد: عوامل اجرایی، اعضای شعب، نمایندگان فرماندار و ستاد و عوامل امنیتی و انتظامی در شهرستان ٢ هزار و ۷۰۰نفر هستند.
وی با اشاره به اینکه هم اکنون تعداد افراد کاندیدا در حوزه انتخابیه مربوطه۳۲نفر می باشد تصریح کرد: در شهرستان کهگیلویه ۹۲هزار نفر واجد شرایط برای رأی هستند.
این مقام مسئول ادامه داد: نشست با هیئت اجرایی و نظارت و اعضای حقوقی و اداری مرتب در حال برگزاری است و کلیه عوامل اجرایی انتخابات در سامانه جامع انتحابات ثبت و دوره‌های آموزشی نیز برای اعضای فناوری انتخابات،نمایندگان فرماندار و اعضای شعب شروع شده است.
انتهای پیام /
  • نویسنده : مالک آهنگ