گلایه شدید از مدیرعامل بانک ملی استان/بی توجهی به خانواده شهدا و ایثارگران پذیرفتنی نیست
گلایه شدید از مدیرعامل بانک ملی استان/بی توجهی به خانواده شهدا و ایثارگران پذیرفتنی نیست
جلسه کمیته اشتغال با حضور مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره)استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست فرماندار شهرستان کهگیلویه در سالن کنفرانس فرمانداری کهگیلویه برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک،سید عبدالعزیز موسوی فرماندار شهرستان کهگیلویه در این جلسه اظهار داشت و گفت:برای ایجاد اشتغال در سطح شهرستان باید ابتدا پتانسیل های موجود شناسایی گردد و سپس به افراد متقاضی اشتغالزایی در خصوص کارآفرینی آموزش های لازم ارائه گردد و بعد از آن حمایت های لازم از این افراد جهت ایجاد اشتغال پایدار توسط بانک ها و دستگاه های مربوطه انجام شود.

 

فرماندار شهرستان کهگیلویه در این جلسه با بیان اینکه دستگاههای اجرایی و بانک‌ها پرداخت تسهیلات اشتغال را تسریع و روان بکنند، افزود:کلیه دستگاهها به تعهدات اشتغال خود جامعه عمل بپوشاند و هیچ سهل انگاری و کم کاری قابل قبول نیست.

 

در این جلسه گزارشی از ابلاغ اعتبارات تسهیلات مشاغل خانگی سالجاری، تصویب طرح‌های مشاغل خانگی، بررسی مشکلات صدور مجوز طرح‌های مشاغل خانگی در حوزه مختلف و ارزیابی عملکرد بانک‌ها در پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی پرداخته و تصمیماتی اتخادگردید.

 

در این جلسه رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن گلایه از بانک ملی در پرداخت تسهیلات اشتغال زایی اظهار داشت و گفت:تعداد ۴۱ فقره وام اشتغال زایی به بانک ملی معرفی شد که متاسفانه از این تعداد ۱۶ فقره به بانک ملی مرکزی دهدشت معرفی شد که متاسفانه همین تعداد هم تا کنون پرداخت نشد‌.

فرماندار شهرستان کهگیلویه خطاب به مدیرعامل بانک ملی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:واقعا شرم آور است که ما به عنوان‌ مسؤل از شهید و شهادت حرف بزنیم ولی در عمل اینچنین عمل کنیم.

موسوی اصل در ادامه افزود:هیچ گونه بهانه ای در خدمت رسانی به خانواده شهدا و ایثارگران پذیرفته نیست و کم توجهی بانک ملی استان نسبت به خانواده شهدا و ایثارگران اصلا قابل قبول نیست.

 

بانک های مهر اقتصاد،سپه ،پارسیان،توسعه تعاون و رسالت غایبان این جلسه بودند

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ