گزیده خطبه‌های نماز جمعه کهگیلویه‌وبویراحمد
گزیده خطبه‌های نماز جمعه کهگیلویه‌وبویراحمد
همین حادثه باعث شکست جیمی کارتر رئیس جمهور آمریکا شد و خود او در سال‌های پایانی رئیس جمهوری عنوان کرد که گروگان امام خمینی بوده است.

به گزارش خبر دیشموک،   امام جمعه یاسوج گفت: حقانیت سپاه وقتی است که آمریکا و رژیم صهیونیستی با آن دشمنی می کنند سپاه مایه عزت و شرافت ملت است و ملت هرگز به این دردانه خود پشت نمی‌کند.

سپاه «دردانه» ملت است/اعتماد همیشگی ملت به فرزندان پاسدار

آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: کمترین و کوچک ترین نعمت بهشت از همه نعمتهای این دنیا بزرگتر است نماز و روزه و عمل صالح و ایمان به خدا منجر به بهره‌برداری از نعمت های بهشتی می شود.

امام جمعه یاسوج تصریح کرد: سختی موجب عافیت است در جنگ پیروز می شویم و بر تحریم‌ها غلبه می‌کنیم و در دنیا سربلند هستیم همه به دلیل تحمل سختی است و خداوند وعده بهشت را بعد از سختی ها داده است.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در خطبه دوم نماز جمعه این هفته به فضیلت شبهای قدر اشاره کرد و گفت: شب قدر زمانی برای انابه و توبه است و باید از آن استفاده کنیم خدا را شاکر باشیم که فرصت جدیدی به ما داده که بعد از روزهای کرونایی و در دوره ای که افراد و نزدیکان زیادی را از ما گرفت دوباره در این شب‌ها و برنامه‌های معنوی شرکت کنیم.

وی افزود: آنهایی که رفتند از خدا می خواهند که یک روز دیگر برگردند و خدا را بیشتر عبادت کنند زیرا نام روز قیامت یوم الحسرت است کافر و مومن هر دو حسرت می خورند از آن جهت که مومن در حسرت است چرا بیشتر در شب های قدر قرآن نخوانده و ذکر خداوند نگفته است.

حسینی به سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال ۵۸ اشاره کرد و گفت: این روز را به برادران پاسدار تبریک می گوییم. از بدو پیروزی انقلاب اسلامی سپاه به انقلاب خدمت کرده است سپاه برای این مملکت و سرزمین جان داده و خارج چشم دشمنان این ملت بوده است حقانیت سپاه وقتی است که آمریکا و رژیم صهیونیستی با آن دشمنی می کنند سپاه مایه عزت و شرافت ملت است و ملت هرگز به این دردانه خود پشت نمی‌کند.

وی افزود: سپاه با خدمات گسترده خود اعتماد مردم را جلب کرده در دفاع از استقلال و عزت کشور راه خود را ادامه می‌دهد ما برجامی را می پذیریم که آمریکای جنایتکار سپاه را در لیست تروریستی خود قرار ندهد برجامی که بخواهد به نیروی نظامی ما تعرض کرده و تحریم کند هرگز نمی پذیریم.

امام جمعه یاسوج در ادامه خطبه های نماز جمعه این هفته به سالروز حمله نظامی آمریکا در طبس و در سال ۱۳۵۹ اشاره کرد که به عنوان حمله پنجه عقاب معروف است چندین هواپیما و ۸ بالگرد برای آزادی ۵۳ گروگان آمریکایی در دوران ریاست جمهوری جیمی کارتر اقدام کردند اما دست خداوند موجب شد که این حمله خنثی شود و نیروهای آمریکایی با چندین کشته و زخمی و از بین رفتن هواپیما و بالگرد از صحنه فرار کنند و شکست مفتضحانه سیاسی در تاریخ آمریکا رقم خورد.

حسینی گفت: همین حادثه باعث شکست جیمی کارتر رئیس جمهور آمریکا شد و خود او در سال‌های پایانی رئیس جمهوری عنوان کرد که گروگان امام خمینی بوده است.

انتهای پیام/

****
خطبه های نماز جمعه دهدشت؛
گزیده خطبه های نماز جمعه شهرستانهاامام جمعه دهدشت در نماز عبادی سیاسی این هفته با اشاره به قرآن سوزی در سوئد گفت: این اهانت اولین بار در طول تاریخ نبوده و نشان دهنده ضعف منطق غرب در مقابل اسلام است.
حجت‌الاسلام علی وحدانی فر با اشاره به اینکه دولت سوئد اجازه تجمع به مسلمان و آزادی خواهان را نداد، افزود: شخصی که با عقاید ۲ میلیارد مسلمان در جهان توهین کرده مجازات نمی‌شود و کار او را آزادی بیان می دانند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به سال روز تشکیل سپاه پاسداران اسلام اشاره و بیان کرد: این نهاد به عنوان شجره طیبه و از اولین اقدامات و دستاوردهای نظام اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) بود.
خطیب نماز جمعه دهدشت در ادامه به افزایش قیمت ها، علت و عوامل آنها پرداخت و بیان کرد: برخی در فضای مجازی با ناجوانمردانه و به دور از انصاف، همه چالش های اقتصادی یک دهه گذشته را بر گردن دولت سیزدهم می اندازند.
وحدانی فر به جمعه آخر ماه رمضان اشاره کرد و گفت: در ۲ سال گذشته به دلیل بیماری کرونا راهپیمایی روز قدس برگزار نشد اما امسال با کاهش آمار مبتلایان، شاهد حضور مردم مانند سالیان گذشته خواهیم بود و ما دست از آرمان های خود برنخواهیم داشت.
امام جمعه دهدشت با گلایه از ناایمن بودن ورودی شهر دهدشت گفت: جاده دهدشت به چرام به دلیل تاخیر در اجرا باید جان چند نفر دیگر را بگیرد که مشکل آن رفع شود؟
وی از دادستان به عنوان مدعی العموم خواست به ورودی شهر دهدشت ورود کرده و با پیمانکارانی که طرح ها را تعطیل و رها کردند برخورد کند.
خطبه های نماز جمعه چرام؛
گزیده خطبه های نماز جمعه شهرستانهاامام جمعه چرام در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: شکست حمله نظامی آمریکا در طبس، اردیبهشت ۱۳۵۹ از رخدادهایی است که دست قدرت خدای متعال در این حادثه دیده می شود.
حجت الاسلام سید نوراله افشار افزود: اراده خدا و محاسبات الهی به گونه ای شد که نه تنها دشمن به مقصود خود نرسید بلکه حتی نتیجه برعکس شد.
وی در بخش دیگری از خطبه های نماز به دوم اردیبهشت ماه ۱۳۵۸، سالروز صدور فرمان امام خمینی(ره) برای تاسیس بزرگترین نیروی حافظ انقلاب اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: سپاه پاسداران در طول چهل سال گذشته مهمترین و بیشترین نقش را در حراست از انقلاب اسلامی ایفا کرده و بسان شجره طیبه ای در جای جای ایران اسلامی و منطقه سایه افکنده است.
خطیب جمعه چرام با اشاره به در پیش بودن روز قدس گفت: روزقدس «كلید» قیام جهانی بر علیه استكبار و اسم رمز انقلاب جهانی بر علیه صهیونیسم جهانی و نماد یك مبارزه مستمر و فراگیر در همه عرصه‌ها و اعصار است.
**********

امام جمعه دیشموک با اشاره به گرانی ها گفت: برخی از گرانی ها ریشه در تحولات جهانی و ضرورت دارد افراد پاک و دلسوز در بدنه دولت فعلی بر راس کار بیایند تا با نظارت جلوی رانت و فساد را بگیرند.

گرانی‌ها برای مردم مشکل ایجاد می‌کند/افراد پاک در بدنه دولت به کار گرفته شوند

 حجت الاسلام علی اکبر راوند امام جمعه دیشموک در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به رعایت تقوای الهی گفت: تقوا باعث سعادت اخروی انسان می‌شود.

امام جمعه دیشموک با اشاره به دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: سپاه پاسداران در برابر فتنه های مختلف در طول حیات نظام اسلامی ایستاد که نمونه آن ایستادگی در برابر داعش و نابودی این گروه تفکیری بود.

راوند اضافه کرد: توانمندی، اقتدار نظام اسلامی در گرو فعالیت شبانه روزی سپاهیان در زمینه پیشرفت و آبادانی، ساخت مسجد،مدرسه،خانه عالم ، آبرسانی و..‌ تقدیر می شود.

خطیب سیاسی عبادی جمعه دیشموک با اشاره به تقدیر از خدمات سپاه فتح استان گفت: از خدمات حوزه های مقاومت بسیج دیشموک و سپاه فتح استان برای ایجاد گشت های شبانه ، خدمات رسانی فرهنگی و عمرانی به مردم منطقه دیشموک ستودنی است.

راوند با اشاره به احیاء و شب زنده داری در شب های قدر افزود: شب قدر برترین شب خداوند در طول ایام سال بوده که مقدرات انسان رقم می خورد و وظایف ما سنگین است که با حضور فرزندان مان در این شب با خدا راز و نیاز کنیم.

وی با اشاره به حوادث ماه رمضان در فلسطین ادامه داد: علاوه بر عملیات شهادت طلبانه در سرزمین های اشغالی، مسجد الاقصی تبدیل به میدان جنگ علیه رژیم غاصب صهیونیستی شده است.

امام جمعه دیشموک با اشاره به عادی سازی روابط دول عربی با رژیم صهیونیستی گفت: نه تنها این موضوع سبب کوتاه آمدن فلسطینیان نشده بلکه به صورت خودجوش علیه رژیم غاصب صهیونیستی دست به کار شدند.

وی با اشاره به اهمیت ویژه مراسم قدس افزود: به علت تحرکات صهیونیستی ها در کرانه باختری رود اردن ، راهپیمایی امسال اهمیت ویژه ای دارد کما اینکه عده ای در کشور مدعی اند که چرا از فلسطینی ها دفاع کنیم.

راوند ادامه داد: طبق آیات و روایات رسیدگی به مظلومان عالم واجب و از دستورات دین مبین اسلام است.

خطیب سیاسی عبادی جمعه دیشموک با اشاره به تظاهرات مسلمانان در کشور سوئد در پی اهانت به قرآن مجید گفت: دول غربی عصبانیت شان از گسترش اسلام به این شکل نشان می دهند و زمامداران اروپایی به وحشت افتادند تا با این کار برای مسلمانان محدودیت ایجاد و جلوی گسترش اسلام را بگیرند.

وی افزود: مردم مسلمان ایران اسلامی، حوزه های علمیه، نخبگان ادیان الهی و حکومت اسلامی توهین به مسلمانان را محکوم می کنیم.

راوند با اشاره به گرانی های افسار گسیخته و تصاعدی در کشور با شروع سال جدید ادامه داد: چالش ها و مشکلاتی که وجود دارد ریشه در مسائلی همچون برجام، بدهکاری دولت قبل بوده که بایستی به این دولت فرصت دهیم.

امام جمعه دیشموک با اشاره به گرانی های جهانی گفت: برخی از گرانی ها ریشه در تحولات جهانی و ضرورت دارد افراد پاک و دلسوز در بدنه دولت فعلی بر راس کار بیایند تا با نظارت جلوی رانت و فساد را بگیرند.

انتهای پیام/

خطبه های نماز جمعه سیسخت؛
امام جمعه سیسخت هم با اشاره به دوم اردیبهشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران گفت: سپاه در جمهوری اسلامی نهادی است که میتوان با اعتماد کامل از کارنامه آن دفاع کرد.
حجت الاسلام مصباح نژاد افزود: سپاه همیشه مردمی بوده و در کنار مردم خواهد بود.
وی ادامه داد: اقتدار امروز سپاه پاسداران عامل قوت و دلگرمی ملت‌های مستضعف است.
خطبه های نماز جمعه پاتاوه؛
امام جمعه پاتاوه هم با اشاره به اینکه بنا به تعبیر ائمه؛ مقدرات در شب نوزدهم تعیین در شب بیست و یکم تایید و در شب بیست و سوم ماه رمضان امضا می شود گفت: لزوم خودشناسی و خدا شناسی، بهره مندی از شب های قدر است.
حجت الاسلام سیادت در بخش دیگری از سخنانش سپاه را نماد قدرت ایران اسلامی دانست و افزود: سپاه نماد قدرت ایران اسلامی در تمامی عرصه های سیاسی، نظامی، اقتصادی، اجتماعی و معنوی است.
خطبه های نماز جمعه لیکک؛
گزیده خطبه های نماز جمعه شهرستانهاامام جمعه شهر لیکک در جمع نمازگزاران این شهر با اشاره به اینکه، علیرغم اینکه دولت جدید با مشکلات متعدد بر سرکار آمد، اما در این مدت تلاش های بسیار خوبی انجام شده گفت: دولت سیزدهم باید در بدنه، نیروها را اصلاح و ویرایش جدی انجام دهد چرا که برخی ها که از شایستگی و تخصص لازم برخوردار نیستند، بیشترین ضربه را به پیکره دولت می زنند.
حجت الاسلام سید محمد یوسف افروغی افزود: افزایش قیمت خودرو و برخی لوازم زندگی مردم و بی کیفیت تر شدن این کالاها در زمان فعلی قابل پذیرش و تحمل نیست.
وی همچنین سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشور را تبریک گفت و با اشاره به برخی خدمات انجام شده به همت این نهاد انقلابی ادامه داد: نیروهای سپاه ولایت پذیر، اندیشمند، قوی و توانمند هستند و در راستای فرمایشات امام اُمت و مقام معظم رهبری به جامعه خدمت می کنند.
خطبه های نماز جمعه سرفاریاب؛
امام جمعه سرفاریاب هم با گرامی داشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نیروهای خدوم سپاه در همه عرصه ها و در مرزهای زمینی، هوایی و دریایی مدافعان و حافظان نظام و کشور بوده و هستند و باید قدر آنا را دانست.
حجت الاسلام زارعی پور با بیان اینکه اگر سپاه نبود، کشور هم نبود گفت: این نهاد همیشه در صحنه نشان داده، نیرویی کارآمد، خستگی ناپذیر و جهادی در عرصه‌های مهم این کشور است و خواهد بود.
گزیده خطبه های نماز جمعه دوگنبدان؛
گزیده خطبه های نماز جمعه شهرستانها
امام جمعه دوگنبدان هم با اشاره به گرانی اجناس در بازار گفت: قیمت های اجناس موجود در بازار شهر دوگنبدان بسیار متفاوت و گران است و مردم برای تهیه مایحتاج زندگی خود دچار مشکل شده اند و وضع موجود قابل تحمل نیست.
حجت الاسلام سید امین الله حجازی افزود: بیشتر مردم درآمد ثابتی ندارند و تورم و افزایش افسارگسیخته قیمت اجناس در بازار، زندگی مردم را تحت تأثیر قرار داده است.
وی ادامه داد: مسئولان استان و شهرستان برای متعادل کردن قیمت ها باید بیشتر تلاش کنند و بیش از گذشته بر بازار نظارت داشته باشند.
امام جمعه دوگنبدان با اشاره به شب های قدر گفت: در شب های قدر سرنوشت یک سال ما رقم می خورد و باید قدر و عظمت این شب ها را بیشتر بدانیم تا خداوند از گناهان ما بگذرد و ما را مورد لطف خود قرار دهد.
گزیده خطبه های نمازجمعه باشت
گزیده خطبه های نماز جمعه شهرستانهاامام جمعه باشت هم شب قدر را از فرصت های بسیار ارزنده و مغتنم برشمرد و گفت: شب قدر شب نزول بركات است و خداوند به واسطه ولایت حضرت علی (ع) دین خود را كامل و نعمت را بر مردم تمام كرد.
حجت الاسلام گنجه‌ای با اشاره به اینکه سپاه بیشترین نقش را در حراست از امنیت و مرزهای ایران داشته است افزود: تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی(ره) بیانگر درایت، دوراندیشی و تدبیر حکیمانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است.
وی با ابراز گلایه به افزایش قیمت ها در بازار ادامه داد: جریانهای مافیایی که برای سود خود، گرانی را در کشور دامن می‌زنند و به مردم خیانت می‌کنند باید شناسایی شوند تا این معضل در کشور رفع شود.
امام جمعه باشت با اشاره به تشکیل جلسه حفاظت از منابع آب در هفته اخیر اضافه کرد: راهکارهای صرفه جویی از آب و کشت جایگزین محصولات کم آب بر، باید برای مردم و کشاورزان تبیین و معرفی شود.
وی به مشکل کمبود آب شرب هم گریزی زد و گفت: تامین آب آشامیدنی در بعضی از روستاها به ویژه در روستاهای درک، لار و تلچگاه واجب فوری است.
وی در پایان از مردم خواست با مراجعه به کمیته امداد امام خمینی(ره) در طرح حامی یابی ایتام مشارکت کنند.

امام جمعه قلعه رئیسی گفت: غوغاسالاری برای سرپوش گذاشتن بر بی ‌تدبیری ۸ سال گذشته دیده می شود.

غوغاسالاری برای سرپوش گذاشتن بر بی ‌تدبیری 8 سال گذشته

 نماز جمعه این هفته شهر قلعه رئیسی به امامت حجت الاسلام اسماعیل صلواتی اقامه شد.

امام جمعه قلعه رئیسی با بیان اینکه نماز جمعه این هفته به یاد شهید والامقام جعفر قلی بش از روستای سرچات برگزار می شود شهیدی که از یک خانواده مذهبی و متدین و آراسته به خوبی ها و از شهدای دانش آموزی است از جمله صفات او غیرت و پاکی و طهارت و شجاعت و فردی متدین و با ادب بود.

صلواتی با بیان اینکه امروز حقیقتاً مساله اول اسلام مساله فلسطین است تاکید کرد: آزادی قدس و آزادی حرمین شریفین و نابودی آل سعود و استکبار و صهیونیست ها کلید ها و عامل بسترساز مقدمات و ایجاد تمدن اسلامی و ظهور منجی عالم بشریت است رمضان همیشه کابوس برای صهیونیستها است.

وی افزود: این که می‌بینیم عملیات مقاومت علیه اسرائیل تشدید شده است یکی به خاطر قطع امید از کشورهای عربی است رویکرد صهیونیستها و برخی از کشورهای عربی در عادی سازی روابط و برگزاری برخی نشست های دورهمی عزم فلسطینی‌ها را برای مقاومت که تنها راه مقابله با صهیونیست هاست جزم کرده است انتظار اسرائیل این بود که با رویکرد عادی سازی روابط با کشورهای عربی مسئله فلسطین به حاشیه رود و امنیت او فراهم شوند اما امروز مسئله فلسطین تبدیل به مسئله اول جهان اسلام و امنیت اسرائیل هر روز ناامن تر می شود قطع امید از عناصر سازشکار داخلی و امید به جریان مقاومت باور عمیق به آسیب‌پذیری صهیونیستها و اینکه مسجد الاقصی هویت فلسطین و مردم فلسطین است و دشمن صهیونیستی می خواهد هویت آنان را بگیرد از جمله عوامل تشدید عملیات فلسطینی هاست.

امام جمعه قلعه رئیسی یادآور شد: این روزها شاهد هستیم در کشورهای غربی به بهانه آزادی بیان یک حرکت ضد انسانی و ضد الهی بنام توهین به ساحت مقدس قرآن انجام می شود بغض و کینه استکبار و صهیونیست ها از قرآن عامل توهین به مقدسات مسلمانان است پشت صحنه این حرکت شرارت بار سیاست های خصمانه صهیونیست‌ها و آمریکایی هاست.

صلواتی با بیان اینکه غرب می خواهد  مسلمانان حساسیت خود را نسبت به مقدسات خویش از دست بدهند می خواهد مساله فلسطین به فراموشی سپرده شود و به دنبال عصبانی کردن مسلمانان هستند خاطرنشان کرد: می‌خواهند مانع از پیشرفت اسلام در اروپا و غرب شوند این اقدامات آنها شبیه خاک پاشیدن به سمت خورشید است تا نور افشانی نکند این نشان از ضعف و استیصال و در مقابله با موج اسلام گرایی در جهان و ناشی از فقدان منطق محکم آن ها در مقابل پاسخ گویی با منطق و فاخر و قوی اسلام است آنچه می بینیم حاکمیت استاندارد تبعیض آمیز دوگانه غرب است آنها خودشان با امواج اعتراض‌ها علیه تبعیض نژادی و بی‌عدالتی مواجه هستند با این اقدامات سخیف و نفرت زا به دنبال انحراف افکار عمومی از واقعیت‌های جامعه خویش هستند و ما این اقدامات را محکوم می‌کنیم توهین به قرآن را توهین به ساحت مقدس همه انبیا همه ادیان الهی می‌دانیم.

امام جمعه قلعه رئیسی به وضعیت اقتصادی کشور اشاره و بیان کرد: در تحلیل اوضاع اقتصادی کشور سه نوع تحلیل وجود دارد اولاً یک عده‌ای معتقدند مسئولان سابق اقتصادی و حامیان رسانه ایشان هستند که بسیاری از  معضلات موجود حاصل سیاست‌ها و دیپلماتیک ایشان است کسانی که کشور را هشت سال به برجام گره زدند و عامدانه یا جاهلانه از ارتباط با کشورهای دیگر تغافل یا غفلت کردند و حالا هم در حالی که دولت هشت ماه از آغاز مسئولیتش می گذرند با غوغا سالاری در صددند تمام مشکلات موجود ۸ ساله را به گردن یک دولت هشت ماهه بیاندازند و بر طبل بی اعتمادی و ناامیدی بکوبند و دومین تحلیل این است کسانی درصدد توجیه همه اشکالات موجود در سیاست‌ها و برنامه‌های دولت سیزدهم هستند و در تلاشند تمام مشکلات را به دوران قبل اختصاص دهند و با خلق خوش بینی افراطی سعی در کوچک نمایی مشکلات دارند.

وی افزود: تحلیل سوم این است که  میراث مانده از دولت‌های قبل را در کنار ضعف عملکرد مسئولان کنونی می‌بینند با رویکرد امیدوارانه اما نگران شرایط کنونی را تحلیل می کنند این راه سوم به انصاف و عدالت نزدیکتر است که بر آینده آن هم بازگویی نقاط قوت و هم انذار بر وجود ضعف ها و تذکر به رفع و رجوع آن هاست و این که همه چالش های اقتصادی یک دهه گذشته را گردن دولت سیزدهم بگذاریم و همزمان انتظار داشته باشیم که ظرف ۸ ماه مشکلات ۸ ساله حل شود بی انصافی است باید به دولت زمان و فرصت داد تا برنامه‌های مدنظرش را اجرا کند دولت در ماه‌های گذشته با بودجه اقتصادی که دخل و خرج آن بر اساس منویات دولت سابق طرح ریزی شده است شرایط را مدیریت کرد و لذا قضاوت صحیح از عملکرد دولت سیزدهم وقتی است که با مدیریت و برنامه‌ریزی خودش بودجه اقتصادی را تدوین و اجرا کند.

صلواتی عنوان کرد: بخش زیادی از گرانی های کنونی تابع شرایط امروز سیاسی و اقتصادی جهان خصوصاً با تداوم و تشدید جنگ روسیه و اوکراین است روسیه و اوکراین جزء کشورهای اصلی و موثر در کالاهای راهبردی مثل نهادهای دامی و غلات هستند و سهم دلالان و صحنه گردانان و پشت صحنه ها همیشه به دنبال نابسامانی و شوک های اقتصادی در بازار ارز و سکه و سرمایه و کالا و خدمات هستند اکنون هم به دنبال ناامن سازی و بی ثباتی بازار و تشدید جنگ اقتصادی علیه مردم و دولت انقلابی هستند اینها را نباید نادیده گرفت.

وی گفت: علت نابسامانی های کنونی در بازار پولی و سرمایه و کالاها و خدمات برخی به خاطر سیاست گذاری های ضعیف و حضور برخی مدیران و کارشناسان به جای مانده از قبل که باید سریعاً جابجا شوند و از طرفی ضعف نظارت ها و بازرسی عدم برخورد به هنگام و قاطع با سودجویان دلالان زالو صفت و زیاده‌خواهان و رانت خورانی است که در دستگاه ها و ادارات لانه کرده اند و به اختلال آفرینی مشغول هستند مردم انتظارشان از دولت این نیست که چندماه همه مشکلات را حل کنند اما انتظار دارند هر چه سریعتر گرانی افسار گسیخته و افزایش بی رویه قیمتها مهارشود.

وی با بیان این‌که ما بعد از دو سال وقفه امسال راهپیمایی روز جهانی قدس را داریم و امروز بیش از هر زمانی ملت مظلوم فلسطین نیازمند یاری و حمایت ما هستند تصریح کرد: نباید بگذاریم در شرایطی که تمام کفر و شرک و الحاد و  سران مرتجع عرب باهم هم پیمان شدند بر علیه فلسطین و قدس رسالت و وظیفه ماست که با تاسی از  امیرالمومنین(ع) که فرمودند کونو للظالم‌خصما و للمظلوم عونا  در مقابل ظالم و ستمگر محکم بایستید  و یاور مظلوم باشید در روز جهانی قدس برای عمل به گفتمان و سیره امیرالمومنین و نبی اکرم و خدای متعال و برای یاری حق و مظلوم یک راهپیمایی تماشایی را رقم بزنیم.

صلواتی گفت: دشمن به دنبال ایجاد تفرقه بین دو ملت ایران و افغانستان است سران استکبار به دنبال ایران هراسی در افغانستان و افغانستان هراسی در ایران هستند و بدنبال تخریب روابط تاریخی و تمدنی و استراتژیک دو کشور هستند جریان انحرافی الصرخی در عراق دنبال به هم زدن امنیت و ثبات عراق است و به دنبال ایجاد اختلاف بین شیعیان است و این جریان الصرخی مولود و نتیجه بی ثباتی در عراق است هدف این جریان مرجعیت شیعی و باورهای شیعی است تا وقتی آمریکا در عراق هست ناامنی شر و بلا و درد و هزینه دادن و قتل و کشتار ارمغان آمریکا در عراق است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/