گزارش|جزئیات سفر فرمانده سپاه فتح به دیشموک+تصاویر
گزارش|جزئیات سفر فرمانده سپاه فتح به دیشموک+تصاویر
با حضور سردار حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح؛ پروژه‌هایی از قبیل 3 خانه عالم، ساماندهی 4 گلزار شهید در بخش دیشموک و همچنین آب رسانی به روستاهای اسفندان، درغک و روستاهایی که فاقد آب شرب بودند با اعتباری افزون بر 4 میلیارد و پانصد میلیون تومان در دیشموک افتتاح شد.

به گزارش خبر دیشموک،  با حضور سردار حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار شهرستان کهگیلویه ، امام جمعه دیشموک و برخی مسوولان  شورای اداری پروژه‌هایی از قبیل ۳ خانه عالم، ساماندهی ۴ گلزار شهید در بخش دیشموک  و همچنین آب رسانی به روستاهای اسفندان، درغک و روستاهایی که فاقد  آب شرب بودند با اعتباری افزون بر ۴ میلیارد و پانصد میلیون تومان در دیشموک افتتاح شد.

اسفندیار مختاری مدیر بنیاد علوی دیشموک گفت: امروز با حضور سردار خرمدل به مناسبت هفته بسیج ۳ خانه عالم در روستاهای درغک، اسفندان، مورخانی افتتاح و ساماندهی ۴ گلزار شهید در بخش دیشموک به نمایندگی از ۴ گلزار؛ گلزار شهید موسی نوروزی شهید مدافع امنیت و همچنین ۱۰ کیلومتر خط لوله آب شرب روستاهای بدون آب با مشارکت بسیج سازندگی با اعتبار ۴ میلیارد و پانصد میلیون تومان به بهره برداری رسید.

وی گفت: بنیاد علوی در دیشموک پروژه های خوبی در دست اقدام جهت رفع مشکلات مردم در دستور کار دارد.

سید عبدالعزیز موسوی فرماندار شهرستان کهگیلویه هم گفت: در بخش دیشموک طرح ههای خوبی در حال اجراست و ما باید قدردان نظام و انقلاب باشیم.

خرم‌روز نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید هم گفت: امیدوارم در خصوص ساماندهی گلزار شهدا که یک تکلیف همگانی است بنیاد علوی همکاری لازم را داشته باشد.

 

وی در جمع دانش آموزان مدارس در مصلای شهر دیشموک ضمن اشاره به جهاد تبیین در بین دانش آموزان ضمن محکوم کردن اغتشاشات داخل کشور گفت: ما نباید فریب دشمن را بخوریم و بیشتر مواظب خود باشیم.

خرمدل در این سفر ضمن سرکشی از خانواده شهید موسی نوروزی در روستای بردله از توابع بخش دیشموک با  ادای احترام به شهدای گمنام شهر دیشموک بازدیدی از کارگاه خیاطی بانوان زیر نظر بنیاد مستضعفان داشت.

راوند امام جمعه دیشموک ضمن تقدیر و تشکر از همراهی بنیاد علوی در این خصوص گفت: مردم بخش دیشموک دارای مشکلات زیادی در حیطه راه و آب بوده که امیدواریم مسوولان در رفع مشکلات دیشموک قدم بردارند.

 

وی با بیان اینکه احداث خانه های عالم در روستاها و مستقر شدن روحانیون در روستاها بسیار موثر است عنوان کرد: احداث خانه های عالم در روستاها به فرهنگ سازی در میان مردم بسیار کمک می‌کند که امیدوارم این روند در همه روستاهای دیشموک تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ