کهگیلویه و بویراحمد رکورد دار کشور در انتخابات ۱۱ اسفند
کهگیلویه و بویراحمد رکورد دار کشور در انتخابات ۱۱ اسفند
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد گفت: از مجموع ۵۸۳ هزار واجد شرایط رای دادن در استان بیش از ۳۷۸ هزار نفر در این حضور حماسی شرکت کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، هاشمی در گفتگو با خبرنگار صدا و سیما با اشاره به اینکه شمارش آراء به پایان رسیده و در حال تجمیع آراء توسط هیات اجرایی استان هستیم گفت: با شرکت ۶۴ و ۲۷ دهم درصد واجدان شرایط در انتخابات ۱۱ اسفند، این استان برگ زرین دیگری بر افتخارات خود در کشور افزود.

وی ادامه داد: از مجموع ۳۷۸ هزار و ۵۴۷ نفر شرکت کننده دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری شهرستان بویراحمد با ۲۷۲ هزار و ۵۵۳ نفر معادل ۷۲ درصد، شهرستان کهیگلویه بهمئی چرام و لنده با ۲۲۷ هزار و ۱۲۸ معادل ۶۰ درصد و شهرستان گچساران و باشت با ۱۸۹ هزار و ۲۷۳ نفر معادل ۵۳ درصد در انتخابات ۱۱ اسفند شرکت کردند.
رئیس ستاد انتخابات استان گفت: از مجموع ۳۷۸ هزار و ۵۴۷ کهگیلویه و بویراحمدی‌های شرکت کننده در انتخابات ۱۹۲ هزار و ۴۰۱ نفر بانوان و بقیه آقایان بودند.
هاشمی افزود: ۵۸۳ هزار و ۹۴۲ کهگیلویه و بویراحمدی شرایط رای دادن و شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در سطح این استان را داشتند.

 

 

انتهای پیام /

  • نویسنده : مالک آهنگ