چرا طلوع هفتم مهم ترین پیروزی موحد است؟
چرا طلوع هفتم مهم ترین پیروزی موحد است؟
حجت الاسلام سید محمد موحد که به سناتور معروف هست برای بار هفتم توانست در سنگین ترین رقابت تاریخ خود موفق و کلید ورود به بهارستان را بدست بیاورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک ؛ حجت الاسلام سید محمد موحد که به سناتور معروف هست برای بار هفتم توانست در سنگین ترین رقابت تاریخ خود با حریفان موفق و کلید ورود به بهارستان را بدست بیاورد.

#اما این پیروزی به چند جهت حائز اهمیت بود :

*تمام حریفان وی یاران ادوار گذشته و گزینه های  سرسخت و باتجربه سیاسی و دارای  قدرت اقتصادی و اجتماعی در کهگیلویه بزرگ بودند.
*با تمام قوا و با بهره گرفتن از تمام تاکتیک ها در تمام نقاط شهرستان به دنبال غلبه بر حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موحد بودند 
*سناریوسازی های مختلف از جمله تهمتِ حذف رقباء به کمک شورای نگهبان که در ادامه با انتشار یک فیلم اثبات شد که حجت الاسلام والمسلمین سید محمد موحد دنبال حذف رقباء به هر دلیلی نبود و همیشه در طول تاریخ با  قدرت الهی، تفکرات مردم و پشتوانه مردمی و توان و ظرفیت خویش با حریفان به رقابت می پرداخت.
*حضور چند نامزد از تمام نقاط شهرستان با تمام ظرفیت 
*ترسیم نقشه ی تخریب کننده در کهگیلویه بزرگ و فرافکنی جهت تفرقه اقکنی و ایجاد چالش بویراحمد و ثلاث!
*زیر سوال بردن عملکرد ۲۴ ساله ی نماینده ۶ دور مردم در مجلس وشورای اسلامی
*بهانه افکنی که این آخرین دور موحد هست و دیگر به مردم توجه نمی کند

 

این ها فقط چند مورد از مهم ترین نکاتی است که طبق بررسی های تیم تحریریه پایگاه اطلاع رسانی  خبر دیشموک نشان داد که پیروزی حجت الاسلام سید محمد موحد در این دور نسبت به ادوار گذشته بسیار جذاب تر ، شیرین تر و تاریخی تر می باشد.

 

با تمام این توصیفات حجت الاسلام سید محمد موحد همیشه در تمام نطق های انتخاباتی خویش همه را به اخلاقمداری  دعوت و از مردم و هواداران می خواست تا با حفظ حرمت ها و اخلاق مداری دنبال رقابت سالم بوده و طبق فرمان مقام معظم رهبری هدف اصلی ایجاد شور و نشاط در انتخابات باشد.

 

انتهای پیام /

 

  • نویسنده : مالک آهنگ