پیام تبریک معاونت تربیت بدنی آموزش و پرورش دیشموک به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش
پیام تبریک معاونت تربیت بدنی آموزش و پرورش دیشموک به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش
معاونت تربیت بدنی آموزش و پرورش ضمن گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش در پیامی این هفته را به همه جوانان و ورزشکاران این بخش تبریک گفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک حیات لایقی معاونت تربیت بدنی آموزش و پرورش ضمن گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش در پیامی این هفته را به همه جوانان و ورزشکاران این بخش تبریک گفت.
 متن پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
هفته تربیت ‌بدنی و ورزش فرصت مغتنمی برای آشنایی بیشتر دانش آموزان با موضوع مهم ورزش و زمینه مناسبی برای تبیین و ترویج اهمیت و آثار ورزش در ابعاد فردی و اجتماعی است.
امروزه ورزش به عنوان یک محرک اصلی برای جلوگیری از ناهنجاری های اجتماعی می باشد. لذا اگر بخواهیم که به تمدن اسلامی برسیم باید بیشتر به جوانان اهمیت دهیم چرا که آینده سازان این مرز و بوم می باشند.
ورزش نماد قدرت ، صلابت ، ایستادگی و ارزش‌های والای انسانی است و با ورزش است می‌توان فرهنگ غنی ایرانی ، اسلامی کشورمان را در جهان معرفی نماییم.
بی شک ورزش بخش دیشموک نیز، با توجه به ظرفیت ها و سرمایه انسانی جوان ، مستعد از زمینه های بسیار خوبی برای رشد و تعالی بیشتر برخوردار است و در سال های گذشته شاهد غرورآفرینی ورزشکاران این منطقه بویژه بانوان در رشته های مختلف بودیم و با حمایت های مسئولین استانی و شهرستانی می توان شاهد حضور پر رنگ و درخشش بیشتر ورزشکاران این منطقه در عرصه های ملی و بین المللی بود.
اینجانب فرارسیدن هفته تربیت ‌بدنی و ورزش را که سرآغازی برای ایجاد انگیزه و روحیه شور و نشاط بیشتر در سطح جامعه است به کلیه دست ‌اندرکاران امر تربیت ‌بدنی و ورزش بخش دیشموک ، دانش آموزان ، دبیران ، مربیان ، ورزشکاران ، داوران ، پیشکسوتان ، قهرمانان و همه عزیزانی که دل در گروی پیشرفت ، تعالی و پرورش استعدادهای ورزشکاران این منطقه تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال توفیق روزافزون را مسئلت می‌نمایم.
حیات لایقی پور
انتهای پیام/م:آ
  • نویسنده : مالک آهنگ