پرده‌برداری از تخلف مدیران سابق امور عشایر کهگیلویه/ موسوی: اعتبارات سهمیه عشایری کجا هزینه شد؟
پرده‌برداری از تخلف مدیران سابق امور عشایر کهگیلویه/ موسوی: اعتبارات سهمیه عشایری کجا هزینه شد؟
فرماندار شهرستان کهگیلویه پرده از برخی کارهای سلیقه‌ای مدیران سابق امور عشایر این شهرستان برداشت و گفت: مدیران قبلی این دستگاه در دولت‌های قبلی برای هر انگیزه‌ای که داشتند، اعتبارات ارزش افزوده سهمیه عشایر را در روستاها هزینه‌ می‌کرد و همین کار باعث متضرر شدن جامعه عشایری می‌شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، سید عبدالعزیز موسوی در دیدار مدیرکل امور عشایر استان با بیان این‌که مشکلات جدی در امور عشایر شهرستان داریم اظهار کرد: یکی از این مشکلات نداشتن راه مناسب است.

فرماندار شهرستان کهگیلویه جاده‌های عشایری این شهرستان را ۱۲۰۰ کیلومتر عنوان و تصریح کرد: ۷۰۰ کیلومتر آن نیاز به بازگشایی آنی دارند.

وی از عدم حضور مدیرکل امور عشایر استان در شهرستان کهگیلویه و حضور در بین عشایرین گلایه کرد.

موسوی با توجه به مناطق گرمسیری کهگیلویه و بارش‌های اخیر گفت: امسال مسئله کوچ بیش از سال‌های دیگر است و به تبع آن نیاز آبرسانی به عشایرین هم بیشتر خواهد بود.

فرماندار شهرستان کهگیلویه پرده از برخی کارهای سلیقه‌ای مدیران سابق امور عشایر این شهرستان برداشت و گفت: مدیران قبلی این دستگاه در دولت‌های قبلی برای هر انگیزه‌ای که داشتند، اعتبارات ارزش افزوده سهمیه عشایر را در روستاها هزینه‌ می‌کردند و همین کار باعث متضرر شدن جامعه عشایری می‌شد.

وی افزود: طبق بررسی‌های انجام شده، این ادعا درست بود و نگذاشتند دیگر اعتبارات به انحراف برود.

موسوی با توجه به اعتبار یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومانی آلایندگی امور عشایر گفت: رییس امور عشایر شهرستان در اسرع وقت با همفکری بخشدار مرکزی، پروژه‌های را تعریف کنند تا ارزش این اعتبار از بین نرود.

 

انتهای پیام /

  • نویسنده : مالک آهنگ