ویژه‌برنامه‌های روز اربعین حسینی استان
ویژه‌برنامه‌های روز اربعین حسینی استان
مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه‌وبویراحمد ویژه‌برنامه‌های روز اربعین حسینی در سطح استان را تشریح کرد.

به گزارش خبر دیشموک، حجت‌الاسلام سیدرضا افتخاری، مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، ۱۶ شهریورماه در نشست خبری، گفت: اهمیت اربعین در این است که به یاد بیاوریم مشکلات و اتفاقاتی که به عاشورا منجر شد. جوامع همیشه در این خطر هستند که به آخرین نقطه ذلت برسند. اربعین ما را از مسیر غلط به مسیر درست می‌اندازد و این خاصیت اربعین است.

وی افزود: دشمن درصدد تخریب جوامع است و ما باید در قبال آن اقدامات روشنگرانه داشته باشیم تا آسیبی برای افراد و جامعه پیش نیاید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه‌وبویراحمد با اشاره به برنامه‌های پیاده‌روی به مناسبت اربعین در شهرستان‌های مختلف، بیان کرد: برنامه پیاده‌روی در شهرستان دنا؛ از امامزاده سید محمد سی‌سخت تا امامزاده عسکر کریک، ساعت ۸ صبح، در پاتاوه؛ از جلوی گلزار شهدا تا امامزاده بی بی زهرا خاتون روستای کره، ساعت ۸ صبح و مارگون؛ از مصلی تا تپه شهدا، ساعت ۱۰ صبح خواهد بود.

حجت‌الاسلام افتخاری تصریح کرد: برنامه‌های پیاده‌روی به مناسبت اربعین در بهمئی؛ از فلکه مرکزی به سمت گلزار شهدای گمنام، ساعت ۶ عصر، در چرام؛ از مساجد شهر به سمت امامزاده بی بی رشیده، ساعت ۳ بعد ازظهر، در لنده؛ از جلوی سپاه به سمت تپه نورالشهدا، ساعت ۷ صبح و گچساران؛ از فلکه فرودگاه تا حرم امامزاده جعفر، ساعت ۷ صبح برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: این پیاده‌روی در باشت؛ فلکه خروجی به طرف امامزاده محمد روستای سرابیز، ساعت ۷ صبح، در دهدشت؛ از جلوی سپاه به سمت امامزاده آقامیر، ساعت ۴:۳۰ عصر و در یاسوج؛ دو مسیر: از میدان جهاد به طرف امامزاده مختار، ساعت ۹:۳۰ صبح و از امامزاده عبدالله به طرف امامزاده مختار، ساعت ۸ صبح خواهد بود.
انتهای پیام/