ورود استاندار به مشکلات خبرنگار منطقه/ آیا این قول ها عملی میشود؟
ورود استاندار به مشکلات خبرنگار منطقه/ آیا این قول ها عملی میشود؟
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در اقدامی شایسته با حضور در منزل خبرنگار دهدشتی مشکلات ایشان را از نزدیک بررسی و قول مساعد جهت حل مشکلات داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، سید علی احمد زاده کمتر از یک روز پس از در جریان قرار گرفتن ماجرای مشکلات خبرنگار دهدشتی طی اقدامی انسان دوستانه و مسئولانه با سفر به دهدشت و حضور در خانه خبرنگار خبرگزاری ایرنا، از نزدیک در جریان مصائب و معضلات این خبرنگار قرار گرفت.
احمد زاده پس از این دیدار، قول مساعدت و پیگیری لازم تا حصول نتیجه مطلوب و رفع نیاز های حسین خدمتی خبرنگار هم استانی را داد.
وی در جریان این دیدار با اشاره به نقش مهم و اساسی خبرنگاران در توسعه و پیشرفت جامعه یادآور شد: خبرنگار در پیشبرد اهداف نظام در محرومیت زدایی و توسعه نقش اساسی دارند.
​​استاندار کهگیلویه و بویراحمد با قدردانی از تلاش شبانه روزی خبرنگاران در سطح استان بیان کرد: خبرنگاران با امید آفرینی در جامعه نقش پررنگی بر افکار عمومی دارند.
در این دیدار فرماندار کهگیلویه، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار، مشاور مردمی سازی استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری،معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار کهگیلویه، احمدزاده را همراهی کردند.
انتهای پیام /
  • نویسنده : مالک آهنگ