همایش کوهپیمایی با حضور دانش آموزان و مسئولان+ تصاویر
همایش کوهپیمایی با حضور دانش آموزان و مسئولان+ تصاویر
همایش کوهپیمایی با حضور دانش آموزان در دیشموک برگزار شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک ؛  امیر دبستان مسئول بسیج دانش آموزی در گفتگو با خبرنگار خبر دیشموک اظهار کرد : همزمان با آغاز هفته بسیج دانش آموزی و شهادت محمد حسین فهمیده همایش کوهپیمایی با حضور دانش آموزان در دیشموک برگزار شد .

وی گفت : این همایش با هدف ایجاد شور و نشاط در بین دانش آموزان و به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی با حضور مسئولان و دانش آموزان  برگزار گردید .

دبستان  گفت : یاواره ۵ شهید دانش آموز و شهدای دانش آموز غزه چهارشنبه ۱۰ آبان برگزار می شود.

مسئول بسیج دانش آموزی خاطرنشان کرد : امسال به همت خیرین و مردم نوعدوست و ستاد اجرایی فرمان امام (ره)۶۰ بسته نوشت افزار بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

وی بیا بیان اینکه دستاوردها، پیشرفت‌ها و موفقیت‌های انقلاب اسلامی در قالب  اردوها ی دانش آموزی مثمر ثمر خواهد بود ، اذعان داشت: تا پایان سال جاری ۴۰ دانش آموز به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهند شد.

حجت الاسلام والمسلیمن راوند امام جمعه دیشموک در گفت‌وگو با خبرنگار خبر دیشموک افزود: هفته بسیج دانش‌آموزی و روز ۱۳ آبان یادآور ایثار و فداکاری و حماسه‌آفرینی دانش‌آموزانی است که با دل و جان از کیان نظام اسلامی پاسداری کردند.

وی خاطرنشان کرد: امروزه ماموریت اصلی دانش‌آموزان بسیجی این است که با تلاش و کوشش در عرصه‌های علمی، فرهنگی، دینی، ورزشی و.. ادامه‌دهندگان آرمان‌های شهدای والامقام باشند.

لازم بذکر است غبار روبی دوشهید گمنامِ والامقامِ بخش دیشموک با حضور دانش آموزان و مسئولان در تپه نورالشهدای شهر دیشموک برگزار شد.

 

انتهای پیام/

 

  • نویسنده : مالک آهنگ