هلال احمر در چاروسا/ فرماندار به پای هلال‌احمر+تصاویر
هلال احمر در چاروسا/ فرماندار به پای هلال‌احمر+تصاویر
فرماندار شهرستان کهگیلویه به همراه کاروان سلامت و جمعی از مدیران شهرستان و بخش چاروسا با حضور در منطقه دلی مهتاب با مردم دیدار چهره به چهره و به آنان خدمت رسانی کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبردیشموک،در بیست و یکمین روز از اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ سید عبدالعزیز موسوی فرماندار شهرستان کهگیلویه به همراه کاروان سلامت هلال احمر ،خاضع معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار،بخشدار چاروسا،روسای ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای،امور عشایر ،هلال احمر،دامپزشکی شهرستان کهگیلویه و روسای ادارات آب و فاضلاب ،کمیته امداد امام خمینی،مرکز بهداشت،حوزه مقاومت بسیج بخش چاروسا با حضور در منطقه عشایری دلی مهتاب با مردم دیدار و خدمت رسانی کردند.

در روزهای گذشته در شهرستان کهگیلویه شاهد حضور مسولان کشوری و استانی از جمله سفر معاون اجرایی رئیس جمهور،نائب رئیس مجلس شورای اسلامی و دیروز هم سفر وزیر کشور را به مرکز استان شاهد بودیم که فرماندار شهرستان کهگیلویه به صورت شبانه روزی پای کار بودند.

در همین راستا روز گذشته برای بیان مشکلات و مطالبات مردم به مرکز استان سفر کردند و با وزیر محترم کشور دیدار و گفتگو کردند که جلسات مرکز استان تا پاسی از شب طول کشیدند و به گفته همراهان آقای فرماندار ساعت ۳ بامداد به شهرستان کهگیلویه رسیدند.

فرماندار شهرستان کهگیلویه استراحت آخر هفته را به خاطر حضور در کنار مردم حذف کردند و با حضور در منطقه دلی مهتاب و چنین اقداماتی باید گفت موسوی فرمانداری جهادی و در تراز انقلاب و دولت حضرت آیت الله رئیسی می باشد.

سید عبدالعزیز موسوی در منطقه دلی مهتاب در گفتگو با خبرنگار این پايگاه خبری اظهار داشت و گفت: در راستای اجرای سیاست‌های دولت سیزدهم و حضور مسئولان در مناطق مختلف و کمتر برخوردار ،منطقه عشایری دلی مهتاب که در مرز شهرستان بویراحمد و کهگیلویه قرار دارد را مقصد سفر خود قرار دادیم

وی افزود:طبق فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری مردم ولی نعمت های ما هستند و ما به عنوان‌ مسولان خدمت به این مردم را برای خود افتخار می دانیم و از هرگونه تلاش و کوششی دریغ نخواهیم کرد.

مقام عالی دولت در شهرستان کهگیلویه در ادامه افزود:یکی از خواسته ها و مطالبات مردم منطقه دلی مهتاب بحث جاده دسترسی سردسیر و گرمسیر لاش سیلم دلی مهتاب بود.

موسوی تصریح کرد:این پروژه در حال حاضر پیمانکار دارد و قسمت زیادی از جاده را احداث و در حال فعالیت می باشد که انشاالله در تلاش هستیم تا از منابع مختلف بودجه ای اعتبارات آن‌ را تامین کنیم که مردم مناطق مختلف از این جاده ارتباطی استفاده و تردد کنند.

فرماندار کهگیلویه عنوان کرد:یکی دیگر از مشکلات مردم این مناطق بحث آب شرب بود که مقرر شد امور عشایر شهرستان کهگیلویه با همکاری اداره آب و فاضلاب بخش چاروسا بررسی و مشکل این منطقه را مرتفع کنند.

فرماندار کهگیلویه ادامه داد:از هلال احمر شهرستان کهگیلویه تشکر ویژه میکنم که علاوه بر وظیفه سازمانی خود با تمامی امکانات و تجهیزات در کنار مردم هستند و جا دارد با توجه به اینکه در هفته بزرگداشت این زحمت کشان هم هستیم به سهم خود به آنها تبریک و خسته نباشید بگویم.

لازم به توضیح است که در این سفر هلال احمر شهرستان کهگیلویه بسته های مواد غذایی و بهداشتی به مردم این مناطق اهدا کردند.

 

همچنین ادارات دامپزشکی،امور عشایر و شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه به مردم این مناطق خدمات رسانی کردند.

 

انتهای پیام/

  • نویسنده : مالک آهنگ