هشدار رئیس دفتر شورای نگهبان به نامزدها و طرفداران
هشدار رئیس دفتر شورای نگهبان به نامزدها و طرفداران
رئیس‌دفتر شورای نگهبان کهگیلویه و بویراحمد:اگر داوطلبین و طرفداران آنها بخواهند با روش‌های مخربی به دنبال کسب آرا باشد، صلاحیت آن‌ها متزلزل اعلام می‌شود.

به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک، جوکار گفت: فضای خوبی ایجاد شده، ولی انتظار است در کنار این آزادی سیاسی، بداخلاقی دیده نشود.

مهدی جوکار افزود: در راستای قانون انتخابات مهم‌ترین چیزی که باید داشته باشیم تبلیغات مجاز و بااخلاق است، می‌طلبد هرگونه توهین و تهمت و برچسب‌زنی کنار گذاشته شود، مردم نیاز به آرامش دارند، برچسب‌زنی‌ها و متهم‌کردن کاندیداها ناآرامی ایجاد می‌کند.

وی تاکید کرد: اگر داوطلبین و لیدرهای آنها بخواهند با روش‌های مخربی به دنبال کسب آرا باشد، صلاحیت آن‌ها متزلزل اعلام می‌شود.

جوکار ادامه داد: بر اساس ماده ۳ قانون انتخابات، شورای نگهبان هر لحظه قادر خواهد بود از نظر قانونی، صلاحیت آنان را رد کند.

رئیس‌دفتر شورای نگهبان استان کهگیلویه و بویراحمد دو توصیه جدی به نامزدها و طرفداران کرد: داوطلبینی که مجریان انتخابات را به مهندسی انتخابات متهم می‌کنند، دست از این‌ اتهامات بردارند، هر کسی که این ‌اتهام را بزند و چنانچه بدون سند باشد، با ردصلاحیت مواجه خواهد شد.

وی ادامه داد: دومین توصیه اینکه اگر کاندیدها و لیدرهای آنان اقداماتی انجام دهند که منجر به ناآرامی یا آسیب اجتماعی شود، ردصلاحیت فرد را می‌تواند در بر داشته باشد، بنابراین برچسب زدن‌ها کنار گذاشته شود و با ارائه برنامه‌های خود، خود را در معرض انتخاب مردم قرار دهند.

 

انتهای پیام /

  • نویسنده : مالک آهنگ