نمایندگی هلال احمر دیشموک افتتاح شد/تلاش «حجت الاسلام موحد»در راستای راه اندازی هلال احمر دیشموک ستودنی است+تصاویر
نمایندگی هلال احمر دیشموک افتتاح شد/تلاش «حجت الاسلام موحد»در راستای راه اندازی هلال احمر دیشموک ستودنی است+تصاویر
با حکم رئیس جمعیت هلال احمر، شهرستان کهگیلویه؛ سید علی توحیدی به عنوان مسئول  نمایندگی هلال احمر دیشموک منصوب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر دیشموک؛ مراسم افتتاحیه نمایندگی هلال احمر دیشموک با حضور مسئولان استانی، شهرستانی و بخش دیشموک برگزار شد.

طی مراسمي با حضورحجت الاسلام والمسلمین سید جواد موسوی امجد (غفاریان) نماینده ولی فقیه در هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر راوند امام جمعه دیشموک ، سید عبدالعزیز موسوی فرماندار شهرستان کهگیلویه، سید عادل رهبریان  رئیس هلال احمر شهرستان کهگیلویه،خلیلی معاون جمعیت هلال احمرشهرستان، تورج رزمجو فرماندار سابق شهرستان لنده و دیگر مسئولان استانی ،شهرستانی و بخش دیشموک در دیشموک برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در هلال احمر استان کهگیلویه وبویراحمد اظهار داشت: هلال احمر یک سازمان مردم نهاد و غیر دولتی است و نیازمند مساعدت ویژه دیگر ادارات،سازمانها و نهادهاست و نقش خیرین در پیشرفت کاری این مجموعه موثرخواهد بود.

وی ضمن تقدیر از مجموعه هلال احمر در استان و شهرستان و بنیاد علوی بخاطر ایجاد نمایندگی اذعان داشت: تلاش نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در محقق شدن این امر مهم قابل تقدیر و تحسین است.

حجه الاسلام والمسلمین سید جواد موسوی امجد افزود:اولین بخشی است که دفتر نمایندگی ایجاد شد و شاید در کشور چنین امتیازی برای یک بخش بی سابقه بود‌.

امام جمعه دیشموک ضمن تقدیر ویژه از سید عادل رهبریان و مجموعه استان در رأس مدیرعامل محترم جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد بخاطر نگاه ویژه به دیشموک گفت: بخش دیشموک نیاز به توجه ویژه دارد و آمار دانش آموزان منطقه از چند شهرستان(لنده،باشت،چرام،مارگون) هم بیشتر است و نیازمند این هست که مسئولان با این منطقه بیشتر توجه کنند.

وی افزود: راه های ارتباطی چند روستا هر از چندگاهی قطع می شود و سرتنگ‌لیراب راه و جاده ارتباطی درست و حسابی ندارد و با ایجاد هلال احمر مشکلات مردم در حوادث مختلف حل خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر راوند ادامه داد: بعضی ادارات وقتی در دیشموک مستقر می شوند متأسفانه نیروهای آن تمام وقت نیست که انتظار میرود فرماندار شهرستان جهت سر و سامان دادن به این ادارات برنامه ریزی کنند.

فرماندار کهگیلویه اذعان داشت؛ روزهای خوبی را در دیشموک سپری میکنیم ،کلنگ زنی ،بازگشایی و افتتاحیه که در این مسیر از زحمات پرتلاش بخشدار دیشموک تقدیر می شود.

وی گفت : هلال احمر سازمانی غیر دولتی است و در حوزه فعالیت های بشر دوستانه قدم برمیدارد.

سید عبدالعزیز موسوی بیان کرد : بخش دیشموک از مناطق کم برخوردار و قابلیت شهرستانی را دارد که این مهم یعنی نمایندگی هلال احمر از نشانه های شهرستانی دیشموک است و امیدواریم به امید خداوند مسئله شهرستانی هم بزودی حل شود.

وی افزود: هلال احمر مانند کمیته امداد و بهزیستی نیست،یک سازمان امدادرسان برای حوادث است و با افتتاح نمایندگی هلال احمر در بخش دیشموک مشکل مردم در حوادث حل خواهد شد.

فرماندار شهرستان کهگیلویه در پایان گفت: برای ایجاد این مرکز در دیشموک تلاشهای زیادی شد از همه دست اندرکاران ،علی الخصوص مدیرعامل محترم،رئیس شهرستان و ویژه از نماینده محترم در مجلس شورای اسلامی که تلاشهای زیادی را داشتند تقدیر و تشکر می‌کنیم.

سید عادل رهبریان نقش چند نفر را در تحقق این امر مهم موثر دانست و گفت:  تلاش های ویژه ی  نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد و همکاری های فرماندار کهگیلویه ،بخشدار دیشموک ، بنیاد علوی، دکتر کرامتی و مهرجو و امام جمعه محترم دیشموک در راه اندازی این نمایندگی موثر بود  که جای تقدیر و تشکر دارد.

بخشدار دیشموک در گفتگو با خبرنگار خبر دیشموک گفت : یکی از برنامه‌ها ی بخشداری استقرار ادارات‌ی است که تا‌کنون در منطقه نبود و با ایجاد آنها قطعاً مشکلات مردم به طور کامل رفع و خدمات بصورت سریعتر و ویژه ارائه خواهد شد.

اسفندیار مختاری مسئول بنیاد علوی دیشموک در گفتگوی تلفنی با خبرنگار خبر دیشموک ضمن تقدیر از مجموعه هلال احمر در استان و شهرستان اذعان داشت : دیشموک از مناطق دورافتاده و کم برخوردار استان و کشور هست و در طی سالهای اخیر تمام تلاشم را انجام دادم تا گوشه ای مشکلات مردم منطقه را رفع نمائیم.

وی افزود: یکی مهم ترین مشکلات بعد از انقلاب نبود هلال احمر در بخش بود که با تلاش نماینده محترم در مجلس شورای اسلامی و مجموعه بنیاد علوی و پیگیری های ویژه مدیر عامل هلال احمر در استان این مسئله محقق و این یک خبر خوش برای مردم دیشموک می باشد.

سید علی توحیدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبر دیشموک گفت: با توجه به تجربیات مدیریتی که داشتم  سعی میکنم با تمام تلاش و با انگیزه جهت خدمت به منطقه دیشموک گام بردارم.

وی همکاری سازمان‌ها، ادارات‌ و نهادها و تعامل شوراي اداری را یکی از اساسی ترین راه های رفع مشکلات منطقه دانست و گفت : با ایجاد نمایندگی هلال احمر در منطقه قطعاً بسیاری از مشکلات بخش دیشموک پیگیری و در صورت مساعدت رفع خواهند شد.

لازم به ذکر است ؛ سید علی توحیدی در سوابق کاری خویش ۸ سال در شهرستان لنده ،۶ سال در بهمئی مسئولیت داشت و به مدت ۵ سال معاونت شهرستان کهگیلویه را بر عهده داشتند.

 

انتهای پیام

 

 

  • نویسنده : مالک آهنگ